וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פשיטה ליד בית ספר במזרח י-ם לעצירת מיידי אבנים

אחרי הפשיטה של לוחמי מג"ב על בית ספר בסילוואן בשבוע שעבר, שוב הגיעו הכוחות, הפעם לשכונת ראס אל עמוד, במטרה לעצור תלמידים שיידו אבנים. חמישה נערים נעצרו על ידי הבלשים, שהיו בביגוד אזרחי

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: שניר דבוש

פעילות סמויה נוספת בסמוך לבית ספר במזרח ירושלים: בלשי משמר הגבול של מחוז ירושלים הביאו הבוקר (שלישי) למעצרם של חמישה נערים, בני 12-15, החשודים כי בעת פעילות משטרתית בראס אל עמוד יידו אבנים לעבר הכוחות בשכונה. בלשי משמר הגבול מחופשים בלבוש אזרחי נכנסו לבית הספר, ובשלב מסוים, כאשר הבחינו בחשודים מנסים להסתתר, עצרו אותם. החשודים הובאו לחקירה במשטרת ירושלים.

מעצר זה מתווסף לניסיון מעצר נוסף שאירע בבית הספר. בשבוע שעבר לוחמי משמר הגבול הגיעו לבית ספר בשכונת סילוואן על מנת לעצור חשודים ביידוי אבנים. האירוע התרחש כאשר הלוחמים הבחינו בידויי אבנים לעבר כוחות הביטחון מתוך שטח בית הספר, בזמן שהתקיימו שיעורים. בנוסף, הבחינו השוטרים בתלמיד שבורח לתוך המתחם ומתחבא שם.

הפשיטה נעשתה בתיאום עם מנהל בית הספר, שאף סייע לשוטרים להגיע אל החשודים. הכוחות עברו בין הכיתות ותחקרו כמה תלמידים. הילד החשוד לא נעצר בשל חוסר ראיות. במשטרה טענו אז כי לכוחות לא הייתה ברירה אלא לבצע חיפוש בתוך שטח בית הספר וכי מדובר באירוע חריג.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
גורמים מדיניים: שב"כ הסתייג מהוצאת הפלג הצפוני מחוץ לחוק
סוללת "כיפת ברזל" זיהתה ירי קליעים כרקטה והפעילה אזעקת "צבע אדום"
השייח ראאד סלאח: "ישראל היא ארגון טרור, לא אנחנו"

תיעוד: כוחות מג"ב פשטו על חטיבת ביניים במזרח ירושלים כדי לאתר מיידי אבנים. ספק 500
הכוחות בבית הספר בסילוואן בשבוע שעבר/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully