וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייח ראאד סלאח: "ישראל היא ארגון טרור, לא אנחנו"

ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית התייחס להחלטת הקבינט ואמר: "אחרי כל מכה שנקבל, נתחזק עוד יותר". סגנו, השייח כמאל חטיב, בשיחה עם וואלה! NEWS: "נתניהו רוצה שיגידו שהוא גיבור, אבל מוביל את ישראל לתהום"

צילום: חטיבת דובר המשטרה, שלומי גבאי, ערן גילווארג, לע"מ; עריכה: גדי וינסטוק

בפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית לא הופתעו הבוקר (שלישי) מהחלטת הקבינט המדיני-ביטחוני להוציא אותם מחוץ לחוק. "ממשלת ישראל היא ארגון טרור וצריך להוציא אותה מחוץ לחוק, לא אותנו", אמר השייח ראאד סלאח לאחר ישיבת חירום בנצרת של ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל, "אחרי כל מכה שנקבל נתחזק עוד יותר".

לדבריו, "ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לקשר בין מה שקרה בפריז למה שקורה פה, ולהגיד שאנחנו קשורים לטרור. אמשיך לעמוד בראש התנועה ואני גאה זה. ההחלטה נקבעה בין קרי ונתניהו וקשורה אליה אישיות ערבית מוכרת. אנשי ימין עולים לאל-אקצא, ואנשינו נחותים ותתי-אדם?".

לקריאה נוספת:
אלקין: "החלטה היסטורית נגד ההסתה הקיצונית של האיסלאם הרדיקלי"
"יבעיר את השטח": בכיר בפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית נעצר
בית המשפט דחה את ערעורו של ראאד סלאח: ירצה 11 חודשי מאסר

ראאד סלאח בתגובה להחלטת הקבינט: "אמשיך לשמור על אל-אקצא". שלומי גבאי
"גאה לעמוד בראש הפלג הצפוני". סלאח, הבוקר/שלומי גבאי

סגנו של סלאח, השייח כמאל חטיב, אמר בריאיון לוואלה! NEWS עם היוודע ההחלטה כי "תמיד ידענו שנתניהו הוא ראש ממשלה טיפש, שתמיד עושה כל טעות אפשרית ומוביל את המדינה לתהום. מי שעשה כל כך הרבה טעויות מול העולם, מי שהכשיל את השלום עם הפלסטינים – רוצה עכשיו שיגידו שהוא גיבור בכך שהוציא אותנו מחוץ לחוק. אני משוכנע שיבוא יום שבו לא אנחנו נבוא חשבון עם נתניהו, אלא העם בישראל".

לדבריו, התנועה האיסלאמית שומרת חוק ומדובר ברדיפה. "אנחנו מוסלמים לפני שאנחנו תנועה איסלאמית. נמשיך להיות מוסלמים עד יום הדין. לא עשינו שום טעות כדי שנחשוש ממשהו. אנחנו מאמינים בדרך שלנו וממשיכים לפעול למען העם שלנו. ברור לנו שזו לא רדיפה על רקע אישי, אלא על רקע מה שאנחנו אומרים ועושים. אם נותרו עדיין אנשים עם טיפת שכל במדינת ישראל, שיקומו וישאלו את נתניהו: 'לאן אתה רוצה להוביל את המדינה?' הרי אפילו השב"כ מתנגד למה שעשה נתניהו הלילה".

עוד באותו נושא

סגנו של ראאד סלאח: "נתניהו מצית מלחמה עם 1.6 מיליארד מוסלמים"

לכתבה המלאה
כמאל חטיב, סגן ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, בוועדת המעקב, נצרת. נובמבר 2015. ערן גילווארג
"העם יבוא חשבון עם נתניהו". חטיב בדיון החירום של ועדת המעקב, הבוקר/ערן גילווארג

חטיב הוסיף כי הפלג הצפוני ילמד את ההחלטה ויפעל בהתאם. "לנתניהו יש יועצים טיפשים שרוצים שכולם יגידו שנתניהו עשה מה שאף אחד לא עשה לפניו. אני בטוח שיבוא יום והוא יתחרט על מהלך זה. לא בגללנו, אלא בגלל העם שלו שיגיד לו. בכוונתנו להתייעץ עם כל הגורמים סביבנו ואז נחליט בדיוק מה לעשות בתגובה לצעד זה".

ראש הפלג הצפוני, השייח ראאד סלאח, פרסם הבוקר הודעה שבה מסר כי הצעדים נגד תנועתו "אינם מקובלים". הוא הבהיר כי "התנועה האיסלאמית תישאר ותמשיך בדרכה עד שכל העקרונות שלמענם היא פועלת ינצחו, ובראשם ירושלים ומסגד אל-אקצא. כבוד הוא לי להישאר בתפקיד ראש התנועה האיסלאמית. אפעל בכל דרך, בין אם בזירה המקומית ובין אם בזירה הבינלאומית, על מנת למחוק את הכתם הנורא הזה".

(עדכון ראשון: 08:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully