וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: לוחמי מג"ב פושטים על בית ספר במזרח י-ם - בזמן לימודים

12.11.2015 / 14:40

המשטרה הגיעה לחטיבת ביניים בשכונת סילוואן בשל החשד כי התלמידים במקום, בהם בני 12-11, יידו אבנים לעבר כוחות מג"ב. הלוחמים עברו בין הכיתות ותחקרו נערים. הפשיטה נעשתה בתיאום עם המנהל, שאף סייע למשטרה

עריכה: יאיר דניאל

כוחות משטרה של משמר הגבול (מג"ב) פשטו אתמול (רביעי) במהלך יום לימודים על חטיבת הביניים בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים, לאחר שהתלמידים במקום יידו אבנים לכאורה לעבר הכוחות. על פי המשטרה, חלק מהמתפרעים הם בני 12-11.

הפשיטה נעשתה בתיאום עם מנהל בית הספר, שאף סייע לשוטרים להגיע אל החשודים. הכוחות עברו בין הכיתות ותחקרו כמה תלמידים. אחד הילדים, שבמשטרה חשדו כי יידה אבנים לעבר כוחות המשטרה, לא נעצר בשל חוסר ראיות.

מדובר באירוע חריג. לטענת המשטרה, לכוחות לא הייתה ברירה אלא לבצע חיפוש בתוך שטח בית הספר.

לקריאה נוספת:
"אישה בהיריון" ונשק בכיסא גלגלים: התיעוד המלא של פשיטת הימ"מ
אביו של המחבל בן ה-11: "לא יודע מאיפה בא לו הרעיון, הוא ילד טוב"
המחבל בן ה-14 הודה: "רציתי לרצוח יהודים כדי לנקום את הרג בן דודי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הנערים החשודים לא נעצר בשל חוסר ראיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף החודש שעבר פשטה המשטרה על בית החולים אל-מוקאסד שבמזרח ירושלים, בפעם השלישית בתוך חודש, בטענה כי המוסד הרפואי משתף פעולה עם חשודים בעבירות אלימות ואינו מדווח לרשויות על אשפוזם. בשלוש המקרים פשטו כוחות יס"מ רעולי פנים על המקום בניסיון לקבל מסמכים הנוגעים למאושפזים. במשטרה סבורים כי בית החולים הפך למתחם בעייתי, שמסתיר מתפרעים וחשודים בפעילות חבלנית. "זו בהחלט חציית קו מבחינתו של בית החולים, שמסתיר מחבלים ומתפרעים, ואינו מדווח לרשויות על שמות של אנשים שאנחנו מבקשים לדעת אם התאשפזו", אמר גורם במשטרה.

אל-מוקאסד הוא אחד מבתי החולים היחידים שנמצא בתוך אחריותה המוניציפאלית של ירושלים, אך משרת את תושבי מזרח העיר ותושבי הגדה המערבית בלבד. מדובר במתחם שעבר לאחריות השלטון הישראלי לאחר מלחמת ששת הימים, ומורכב כולו מעובדים ממזרח ירושלים. בבית החולים האשימו את המשטרה בשבירת מוסכמות, וטוענים כי היא עורכת חיפושים והחרמות משמעותיות במתחם ללא שום הבחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully