וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשבת חתן נרצחו חותנו וגיסו לעתיד: "נחזיר את השמחה למשפחה"

15.11.2015 / 17:40

אריאל ביגל, שהיה אמור להתחתן בשלישי הקרוב עם שרה, בתו של יעקב ואחותו של נתנאל שנרצחו בפיגוע הירי ליד עתניאל, סיפר לאולפן וואלה! NEWS על הרגע שבו נודע לו כי המשפחה נקלעה למארב. "אמרו לי 'היה פיגוע, עוד לא ברור אם כולם בחיים'"

צילום: מור שאולי, עריכה: ניר חן

אריאל ביגל, שהיה אמור להתחתן ביום שלישי הקרוב עם שרה, בתו של יעקב ליטמן ואחותו של נתנאל בן ה-18 שנהרגו בפיגוע הירי בסמוך להתנחלות עתניאל שבדרום הר חברון ביום שישי, קיבל את הבשורה על הפיגוע שאליו נקלעה המשפחה כאשר היה בדרכו לשבת חתן. "אני הייתי עם כמה חברים, לא היינו בבית, התארגנתי בדירה אחרת ובאתי הביתה עם החברים, עם הרבה שמחה", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

"כמובן שלא דמיינתי כלום, הייתי בטוח שאפגוש אותם כבר בבית ואז אני נכנס ורואה את כולם עם פנים קודרות ודמעות בעיניים. אז שאלתי אם קרה משהו? ואז הושיבו אותי על ספה וככה לאט-לאט אמרו לי 'היה פיגוע, עוד לא ברור אם כולם בחיים', טפטפו-טפטפו עד שהבנתי".

עוד בנושא:
"מסרבים להבין": האב ובנו שנרצחו ליד עתניאל הובאו למנוחות
נעצר המחבל שרצח אב ובנו בפיגוע הירי בדרום הר חברון
הנער שנפצע בשיחה למד"א: "ירו עלינו; ניידת של הסהר האדום נסעה מכאן"

הלוויתם של יעקב ונתנאל ליטמן, שנרצחו בפיגוע ירי סמוך לעתניאל. הר המנוחות, ירושלים, 14 בנובמבר 2015. נועם מושקוביץ
"טפטפו-טפטפו עד שהבנתי". יעקב ונתנאל מובאים למנוחות, אמש/נועם מושקוביץ

לדבריו, נתנאל, שנהרג כאמור בפיגוע, הספיק להזעיק את כוחות הביטחון לפני שנרצח בדרכו עם משפחתו לשבת כלה במיתר. "מיד הוא התקשר למוקד החירום האזורי ואמר שיש הרוג אחד, וכבר ישר הוא זיהה כי הוא מתנדב במד"א הוא הבין מיד מה קרה. הוא אמר לכולם להתכופף ושאל אם כולם בחיים ואז דביר, האח שישב לידו, קלט שנתנאל כבר לא מדבר אז הוא תפס את הפלאפון ודיבר איתם, ובדיוק אז הגיע האמבולנס של הסהר האדום ועצר לידם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"האדישות של הסהר האדום - פיגוע לכל דבר"

כפי שסיפר דביר בן ה-16, ששרד את הפיגוע, נהג האמבולנס הגיע למקום ואמר לו באנגלית "call 101". "הוא התקשר ל-101, זהו, לא נגע, לא בא להסתכל, לא כלום, המשיך הלאה והמזל היה שלא היה שם אף פצוע במצב קריטי שכל דקה הייתה חשובה, אבל זה היה יכול בהחלט לקרות", סיפר ביגל שכינה את אדישותו של נהג האמבולנס כלא פחות מאשר פיגוע נוסף. "למעשה זה בעצם היה המשך של אותו פיגוע. פיגוע אפשר לבצע גם עם רובה וגם עם סכין וגם עם אמבולנס, ומבחינתו זה המשך של אותו פיגוע. אנחנו לא רואים את זה כמשהו אחר אלא כפיגוע לכל דבר".

למרות המנהג היהודי שלא להיפגש או לשוחח שבוע לפני החתונה, ביגל התקשר לארוסתו. "התקשרתי אליה ודיברנו, היא הייתה מאוד נסערת, היא לא ידעה מה יהיה, ומה יהיה עם החתונה, היא בכתה. היא בהתחלה שאלה אותי, 'תגיד לי מי בחיים?'. היא הבינה שהיה פיגוע ושלא כולם בחיים. היא לא ידעה ולא רצינו עדיין להגיד לה. אז אמרתי לה שאני לא יודע והיא הייתה מאוד נסערת ואחרי זה בהמשך הערב היא גם הגיעה אלינו הביתה".

שני בני אדם נהרגו בפיגוע ירי ליד עתניאל, נובמבר 2015. ספק 500
כלי הרכב שבו נסעה המשפחה, בשישי/ספק 500

את החתונה החליטו השניים לדחות אולם הם מתעקשים שהיא לא תידחה בזמן רב. "היא תתקיים, אבל במועד יותר מאוחר. אנחנו חייבים להמשיך הלאה. לא ניתן להם לעצור את החיים שלנו. אנחנו נמשיך, נתחתן, נחזיר את השמחה למשפחה, נקים בית, נמשיך את הדרך שהם התחילו, נלך לאורם אבל אנחנו לא יכולים לעצור באמצע. חייבים להמשיך לחיות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ניתן להם לעצור את החיים שלנו". ההזמנה לחתונה של אריאל ושרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully