וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו נהרגו בפיגוע ירי לעבר רכב בדרום הר חברון; המחבל נמלט

מחבל ירה לעבר רכב בסמוך להתנחלות עתניאל ופגע באב, בבנו בן ה-18, ופצע באורח קל ובינוני את האם ואת בנה בן ה-16. המחבל נמלט מהזירה וכוחות הביטחון סורקים את האזור

צילום: הצלה יו"ש, דניאל אליאור, באדיבות ערוץ 10 עריכה: מתן חדד

גבר כבן 40 ובנו בן ה-18 נהרגו היום (שישי) בצהריים בפיגוע ירי שביצע מחבל לעבר כלי רכב ליד התנחלות עתניאל שבדרום הר חברון. כמו כן, באירוע נפצע באורח בינוני נער בן 16 ואמו בשנות ה-40 לחייה נפצעה באורח קל. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של האב והבן, והעניקו טיפול רפואי לבן ה-16 ואמו ופינו אותם לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. שלוש ילדות נפצעו באורח קל עם חבלות ושריטות.

המחבל נמלט מהזירה וכוחות הביטחון עורכים סריקות באזור. בנוסף לכוחות הביטחון הגדולים שהגיעו לזירה, כלי טיס הוקפצו למקום על מנת לסייע להם מן האוויר. כמו כן, צה"ל מכתר בשעה זו את הכפרים יטא ובית עווא.

עוד בוואלה! NEWS:
גופות של לפחות שבעה תינוקות נמצאו בדירת מגורים בגרמניה
הבית היהודי סייע לאופוזיציה: "קריאת השכמה לראש הממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את תנחומיו למשפחה. "נגיע למרצחים השפלים ונמצה עמם את הדין כמו שעשינו בעבר", מסר בהודעה לתקשורת, והוסיף כי ישראל "תמשיך להילחם בטרור בכל מקום שיידרש".

שני בני אדם נהרגו בפיגוע ירי ליד עתניאל, נובמבר 2015. ספק 500
כלי הרכב שבו נהרגו השניים/ספק 500

חובש בכיר במד"א נועם בר שהגיעו למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו מחוץ לרכב שבעה נוסעים. שניים מהם, גבר כבן 40 וצעיר כבן 18, שכבו כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי ירי בפלג גופם העליון. הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני ופינינו לבית החולים סורוקה צעיר כבן 16 במצב קל עם פצע ירי בגפיים וארבעה נפגעי חרדה שהתהלכו במקום".

"בעקבות ריבוי בפיגועי הירי הגיעה העת לחזור למדיניות ההפרדה בכבישי יהודה ושומרון שהיתה נהוגה בימי האינתיפדה השניה והוכיחה את עצמה כאמצעי בסל הכלים מול טרור מתעצם", נמסר מארגון נפגעי הטרור "אלמגור". מנכ"ל הארגון מאיר אינדור הוסיף: "מספר הקורבנות הגדל מחייב חידוש האיסור על נסיעת פלסטינים בצירים חיוניים לישראלים, כפי שישראלים מנועים היום להשתמש בכבישים רבים הפתוחים רק לפלסטינים". לדבריו, "ממשלת נתניהו צריכה להעדיף שיקולי הצלת חיים על פני שיקולים הסברתיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיגוע ירי בעתניאל. GoogleMaps, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע ירי בעתניאל/מערכת וואלה! NEWS, GoogleMaps

מוקדם יותר התרחשו עימותים אלימים בין כוחות צה"ל לבין מפגינים פלסטינים בכמה מוקדים ברחבי הגדה המערבית וברצועת עזה. המהומות בגדה התרחשו בעיקר באזור חברון ובית לחם. הפלסטינים דיווחו כי בהפרות סדר שאירעו ליד הכפר ראס אל-ג'ורה שבחברון נפצעו ארבעה בני אדם, בהם אחד באורח קשה, מירי של החיילים. נוסף על כך, דווח על פלסטיני שמת מפצעיו לאחר שנפצע אתמול מירי של צה"ל בעימותים באזור העיר.

פיגוע ירי בעתניאל, נובמבר 2015. דוברות הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע ירי בעתניאל, נובמבר 2015/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הר חברון

באזור רצועת עזה נרשמו עימותים במעבר קרני ובמעבר ארז בצפון הרצועה ומול חאן יונס שבדרומה. צה"ל הפעיל אמצעים לפיזור הפגנות ואף פתח באש בכמה מקרים לעבר מסיתים מרכזיים. לפי דיווחים פלסטיניים, לפחות חמישה בני אדם נפצעו מירי של כוחות הצבא.

במקביל להפרות הסדר בגדה וברצועה נרשם גם אירוע ביטחוני בירושלים. כמה צעירים יידו אבנים לעבר הרכבת הקלה באזור שכונת שועפאט. לא דווח על נפגעים אך נזק קל נגרם לרכבת. כוחות משטרה פתחו בסריקות לאיתור המתפרעים.

(עדכון ראשון: 15:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות גדולים בזירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אב ובנו נרצחו בפיגוע ירי ליד עתניאל שבדרום הר חברון. ספק 500
אב ובנו נרצחו בפיגוע ירי ליד עתניאל שבדרום הר חברון/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully