וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היהודי סייע לאופוזיציה: "קריאת השכמה לראש הממשלה"

דב גיל-הר

13.11.2015 / 14:25

השבוע נעדרו חברי הכנסת שולי מועלם ובצלאל סמוטריץ' מהצבעה על הצעת חוק של יש עתיד, ובכך סייעו לה לעבור בקריאה טרומית. מועלם התעמתה על הנושא באולפן וואלה! NEWS עם ח"כ מיקי זוהר מהליכוד. צפו

צילום: רוני כנפו, עריכה: מאיה בן ניסן

המתיחות הגוברת בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין שר החינוך, יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, קיבלה השבוע ביטוי נוסף מעבר לחילופי האשמות בין השניים. שני חברי כנסת מהבית היהודי, שולי מועלם ובצלאל סמוטריץ', נעדרו השבוע, בתיאום עם בנט, מהצבעה בכנסת על חוק העובדים הסוציאליים של ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), ובכך איפשרו לאופוזיציה להעביר אותו בקריאה טרומית. כמה ימים לאחר המבוכה הגדולה שנגרמה לקואליציה, הגיעו לעימות באולפו וואלה!NEWS ח"כ מועלם וח"כ מיקי זוהר (הליכוד)/

"ראש הממשלה לא קיים את מה שלשמו הוא נבחר", אמרה מועלם. "נבחרה ממשלה ימנית לאומית והוא למעשה מייבש את ירושלים, את ההתיישבות ביהודה ושומרון ולא עומד בהסכמים עם סיעת הבית היהודי. יש פה קריאת השכמה לראש הממשלה ולכל הקואליציה. הבית היהודי לא מסכימים יותר לתת יד לזה שלא עומדים בהסכמים ושאין בנייה ביהודה ושומרון. כדי שלא נגיע למצב שבו כל הכלים נשברים, קראנו קריאת השכמה".

עוד בוואלה! NEWS:
"דומרני נתן לי 15 אלף שקל כדי לרצוח את הכנופיה הגרוזינית"
הגרוע ביותר עוד לפנינו: ההקצנה במזג האוויר תלך ותחמיר
"סימון המוצרים הוא לא חרם, אלא איתות אירופי עדין"

עוד הפסד לקואליציה: הצעת חוק של ח"כ מאיר כהן מיש עתיד אושרה בקריאה טרומית. ערוץ הכנסת
חברי הכנסת של יש עתיד צוהלים לאחר אישור הצעת החוק/ערוץ הכנסת

"אנחנו מאמינים בקואליציה הזאת, נושאים בתפקידים בכירים בה ולא חושבים שצריך להחליף אותה", הוסיפה. "אבל אנחנו רוצים אמירות ועשייה יותר ברורים. "אנחנו לא נאחזים בכורסאות עור הצבי של הקואליציה. כל מי שבא לכנסת בא מתוך אידאולוגיה וחזון - ואנו מנסים לקדם אותה. מצביעי הבית היהודי עומדים מאחורי הצעד שעשינו".

ח"כ זוהר הבהיר כי "ההתנהלות של שולי מועלם ושל בצלאל סמוטריץ' לא מקובלת. זו התנהלות שיכולה להוביל לכך שהממשלה הזאת תתחלף בממשלת שמאל מרכז או חלילה שתצורף לקואליציה מפלגה שהיא שמאל-מרכז והדרך הימנית-לאומית תאבד". "זו הבהרה - ולא איום", הדגיש זוהר. "אנחנו רוצים את הבית היהודי בקואליציה, אבל ההתנהלות הזאת יכולה לגרום לקרע עמוק ולנזק בלתי הפיך. זה יהיה אסון להתיישבות ופגיעה ברעיון היהודי שאנו רוצים לקדם. הם פועלים לא נכון ואנו מקווים שיישנו את דרכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully