וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת לשופטת במהלך דיון: "גברתי עפה על התביעות יותר מדי"

12.11.2015 / 14:11

במהלך דיון בבית משפט השלום בבאר שבע התפתח עימות בין התובעת המשטרתית לשופטת שרה חביב, שבמהלכו חשפה הראשונה כי היא מקליטה שיחות עם סנגורים. בתגובה סילקה השופטת את התובעת מהאולם. "אם אלה התגובות המזלזלות של תובעת, מה הפלא שנאשמים זורקים נעליים על בית המשפט?"

אילוסטרציה. ShutterStock
השופטת סירבה להמשיך בדיון/ShutterStock

עימות חריג התפתח אתמול (רביעי) בין שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע לתובעת משטרתית. במהלך דיון אמרה עורכת הדין כי ביטלה זימון עדים מאחר שהגיעה להסכם עם סנגורו של החשוד בתיק, אך הוא הכחיש זאת. השופטת התרעמה על כך, ובתגובה חשפה התובעת כי הגיעה להסדר על כך עם בא כוחו של הנאשם, שלא הביע התנגדות לכך, ואף חשפה כי הקליטה את השיחה שתאשש זאת.

"המתלונן אמר שהוא יכול להיות מפוטר על סמך היעדרות מעבודה, אמרתי לחברי (עורך דינו של הנאשם) והוא אמר שזה מקובל. השיחה עם בא כוחו של הנאשם מוקלטת. אני מרגישה כאילו אני בחקירה נגדית. גברתי עפה על התביעות יותר מדי", אמרה התובעת לשופטת שרה חביב. השופטת, שלא התלהבה מהדברים, סילקה את התובעת וסירבה להמשיך בדיון עד שהיא תצא מהאולם ויגיע נציג אחר מטעם המדינה.

סנגורו של הנאשם אמר כי אכן נוהל משא ומתן עם התביעה והצדדים הגיעו למתווה של הסכם, אך טען בנחרצות כי לא אישר אותו וכי הסביר לנציגת המשטרה שהוא צריך להתייעץ תחילה עם הלקוח שלו. לטענתו, לאחר ההתייעצות עדכן את נציגת המשטרה כי אינו מעוניין בהסדר המדובר.

"מדובר במקרה חמור ביותר אם אכן תובעים מקליטים שיחות עם סנגורים", אמר היום עורך דין שקרא את פרוטוקול הדיון. "מעבר לעובדה כי מדובר על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין, חמור מכך היחס המזלזל של בא כוחה של היועץ המשפטי כלפי בית המשפט. מה הפלא שנאשמים זורקים נעליים על בית המשפט אם אלה התגובות המזלזלות של תובעת משטרתית אל בית המשפט?".

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "התביעה המשטרתית מתנהלת בכבוד ועל פי כללי האתיקה של משטרת ישראל ולשכת עורכי הדין - הן כלפי בית המשפט והן כלפי בעלי הדין והסנגורים. ההתבטאויות המיוחסות לתובעת מצויות בשלב זה בבדיקה, אשר בסיומה יבחנו הצעדים שיינקטו".

עוד בוואלה! NEWS:
סערת המינויים של רגב: "היא לא המציאה את הדמוקרטיה"
"מבוקש - תלמידו של כהנא": פלסטינים הפיצו סרטוני הסתה נגד גופשטיין
בן 16 חשוד שגנב כלב וניסה למכור אותו; ייחקר גם בחשד להריגתו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully