וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 חשוד שגנב כלב וניסה למכור אותו; ייחקר גם בחשד להריגתו

12.11.2015 / 8:14

בעליו של הכלב, תושב עפולה, יצר קשר עם החשוד שהציע את הכלב למכירה בפייסבוק, אך זה טען שכבר אינו ברשותו. הוא עוכב לחקירה ובסופה שוחרר. כעבור כמה ימים נמצא הכלב מת בכפר כנא

בעליו של כלב שנגנב ניסה לקנות אותו מידי הגנב אולם בסוף הכלב הומת. נובמבר 2015. שי טפיארו, מערכת וואלה! NEWS
ניסה לקנות את הכלב מהחשוד בגניבה. שי טפיארו וברונו הכלב/מערכת וואלה! NEWS, שי טפיארו

נער בן 16 מאזור העמקים עוכב בשבוע שעבר לחקירה לאחר שנחשד שגנב כלב וניסה למכור אותו בפייסבוק. בעליו של הכלב, שי טפיארו, חיפש אחר כלבו ברונו שנעלם לפני עשרה ימים לאחר שקפץ מעל הגדר של חצר ביתו בעפולה. ברונו הוא כלב מסוג ביגל בן כשנה, ומחירו מוערך בין 2,500 ל-5,000 שקלים. זמן קצר לאחר שנעלם נודע לבעליו כי הוא הוצע למכירה בפייסבוק.

טפיארו יצר קשר עם מפרסם המודעה כדי לקנות את כלבו חזרה, אך הנער השיב כי הכלב כבר לא ברשותו. לאחר השיחה, הגיש טפיארו תלונה במשטרה והנער עוכב. בחקירתו טען כי החזיק בכלב, אך הוא ברח. הוא לא סיפר כיצד הגיע הכלב לידיו או איך נעלם. בתום החקירה שוחרר הנער. אדם שסייע לטפיארו בחיפושים אמר כי מצא את ברונו מת בכפר כנא כמה ימים לאחר מכן. בימים הקרובים צפוי להיחקר שוב הנער, הפעם בחשד שהרג את הכלב.

טפיארו אמר כי הדבר גרם לכאב לכל המשפחה. "זה עצוב לי, להוריי, לאחיי ולאחיינים שלי. ברונו היה כלב אהוב על כולנו וחלק מהמשפחה". הוא הביע ציפייה שהמשטרה תמצה את החקירה ותמצא את מי שגנב והרג את כלבו. לדבריו, "ייתכן שבאזור פועלת כנופיה שגונבת כלבים לשם סחר בהם. אני מקווה שהאנשים האלה ייתפסו ולא יגרם סבל לכלבים נוספים וצער לבעלים שלהם".

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנות העמק ונצרת פעלו במהירות ובנחישות, ועיכבו חשוד אשר נחקר בתחנה. מפאת צנעת הפרט והעובדה כי החקירה עדיין מתנהלת, אין אנו יכולים להיכנס לפרטיה". עוד הוסיפו כי "שוטרי תחנת העמק פועלים ביתר שאת על מנת למצות את החקירה, ובצעו מגוון פעולות לאיתור הכלב כולל חיפוש, עיכוב וחקירה. אנו מצרים על הפגיעה בכל בעל חיים במקרה זה ובמקרים אחרים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
תקיפה בדמשק: הלגיטימציה הישראלית לפעול בסוריה ברורה מתמיד
תושב חדרה בן 50 הגיע לאזכרה לאביו - ונפצע בינוני מכדור תועה
בתעשיית היין חוששים ממכה כלכלית: "סימון המוצרים יפגע בנו מאוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully