וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת המינויים של רגב: "היא לא המציאה את הדמוקרטיה"

דב גיל-הר

12.11.2015 / 11:25

מאיר סויסה, יועצה האסטרטגי של שרת התרבות, התייחס בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לתחקיר המינויים הפוליטיים. "כך היה גם במפא"י", אמר. על תקיפת וינשטיין: "גם שרים הם בני אדם"

עריכה: מאיה בן ניסן

מאיר סויסה, יועצה האסטרטגי של שרת התרבות והספורט מירי רגב, התייחס היום (חמישי) לתחקיר שפורסם אמש בערוץ 10 ובמהלכו הושמעה הקלטה שבה תוקפת רגב את היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמר סויסה כי רגב "התנצלה וזה לא מה שהיא חושבת".

לדבריו, רגב שוחחה עם וינשטיין לפני פרסום התחקיר. "זו לא הלשון הרגילה שלה, כשאדם מתעצבן וכשמשהו חשוב לו, בטח בסוגיות מהותיות, אז לפעמים זה קורה ולא צריך לקרות", הסביר. "מה שיש ביניהם זה מערכת יחסים עניינית. והוא קיבל את התנצלותה באופן הכי ג'נטלמני שיש בעולם". לדבריו, "סך הכול היה אדם שהקליט שורה של הקלטות שמצאו את דרכם לערוץ 10 ומייצר כותרות. מעניק ממד של הצצה. גם השרים והנשיאים הם בני אדם".

עוד בוואלה! NEWS:
"אישה" בהיריון ונשק בכיסא גלגלים: התיעוד המלא של פשיטת הימ"מ
"מבוקש - תלמידו של כהנא": פלסטינים הפיצו סרטוני הסתה נגד גופשטיין
שרי ביטחון, רמטכ"לים ואלופים: אלה העדים בתביעת הדיבה של הרפז

מירי רגב ויהודה ויינשטיין. ניב אהרונסון וטלי מאייר, עיבוד תמונה
וינשטיין ורגב/עיבוד תמונה, ניב אהרונסון וטלי מאייר

על הכוונה כביכול של ראש המטה של רגב למנות פעילי ליכוד ומקורבים לתפקידים תחת אחריותה אמר: "תפקידו של היועץ הפוליטי זה להיות בקשר עם חברי הליכוד, עם הגופים הבוחרים. רגב לא המציאה את הדמוקרטיה, ככה זה היה גם בימי מפא"י.

"צחי הנגבי לקח חברי ליכוד לתפקידים בשכר, שהם לא היו ראויים להתמנות", הוסיף. "כאן יש תפקיד (מינוי - דג"ה) אחד, יגאל עמדי, והשאר הגיגים. אדם שיש לו קשר ישיר לתרבות, שעבר בכל המסלולים הרגולטוריים לתפקיד בהתנדבות, ללא שכר וללא הוצאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

תנועת אומ"ץ: רגב ביזתה את הממשלה

בתוך כך, תנועת אומ"ץ פנתה היום לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבקשה שישקול להעביר את השרה מתפקידה, "נוכח הפרסום אמש בערוץ 10 בדבר התבטאותה המחפירה של השרה כלפי היועץ המשפטי לממשלה". בפנייה נכתב כי "השרה רגב ביזתה לא רק את עצמה, אלא גם את ממשלת ישראל, שהיא נמנית על חבריה. כראש הממשלה, אין זה ראוי כי תעבור לסדר היום על התבטאות כה מבישה ומבזה".

שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס גם הוא היום לדבריה של רגב. "כל שרי הממשלה צריכים לעמוד בסטנדרטים של מכובדות", אמר. "עם זאת, לא נכון שכל איש ציבור צריך יהיה לחשוש שהוא יוקלט בשיחות פנימיות". את הדברים אמר שר החינוך בכנס הפורום הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully