וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבוקש - תלמידו של כהנא": פלסטינים הפיצו סרטוני הסתה נגד גופשטיין

11.11.2015 / 10:15

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין מוצג בסרטונים שהועלו לפייסבוק כמבוקש, בטענה כי הוא מבצע פעולות "תג מחיר". לדבריו, מדובר בתוצאה של הסתה שמקורה בכנסת, אך טרם הגיש תלונה: "מפחד רק מבורא עולם"

צילום: מתוך דף הפייסבוק הפלסטיני "ירושלים תחילה", עריכה: טל רזניק

יום לאחר השתתפות יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין בעימות בוועדת הפנים של הכנסת, שגררה תגובות זועמות מצד חברי כנסת ואנשי ציבור, החלו להופיע בפייסבוק סרטונים פלסטיניים המסיתים כלפי פעיל הימין הקיצוני. בדף הפייסבוק "ירושלים תחילה" פורסם אתמול (רביעי) סרטון על גופשטיין, שבו נכתב עליו בין השאר כי הוא תלמידו של הרב מאיר כהנא וכי הוא מבצע פעולות "תג מחיר" למען בניית בית המקדש. בסרטון נראים צילומים של גופשטיין באירועים שונים, ובין היתר גם במקרי אלימות נגד פעילי שמאל. בדומה לסרטים דומים שהופצו על פעיל הר הבית יהודה גליק, שנורה ונפצע באורח קשה לפני יותר משנה, ראשו של גופשטיין מוקף בעיגול אדום ובסוף הסרטון הוא מוצג כמבוקש.

בדף הפייסבוק המדובר נמצא גם סרטון על עופר אוחנה, תושב חברון הפעיל בארגון הצלה יו"ש. אוחנה ידוע כתושב המרבה להתעמת עם פלסטינים בעיר, ובסרטון הוא מתואר כפושע ומסית. על פי הלוגו המוצג בסרטון עליו, לקבוצה שערכה אותו קוראים "הודהוד".

השניים ספגו איומים בעבר. לדברי אוחנה, גם בתקופה האחרונה המשטרה ביקשה ממנו כמה פעמים לנקוט אמצעי זהירות בשל איומים כלפיו. גופשטיין, שטרם הוחלט אם יוגש נגדו כתב אישום בגין פעילות הארגון שבראשו הוא עומד, נקרא לפני כחצי שנה לשיחה במשטרה, שבה עודכן כי קיים איום לחייו.

עוד בוואלה! NEWS:
"ההצמדה לשכר הממוצע - מטורפת": שכר הח"כים זינק ב-10 אלף שקל בתוך עשור
שרת התרבות מירי רגב על וינשטיין: "איזה זבל"
ראש עיריית לונדון התנגד לחרם – ונאלץ לבטל פגישות ברמאללה

בנצי גופשטיין: "תומך בשריפת כנסיות". מערכת וואלה! NEWS
"תלמידו של הרב כהנא". ראש ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין/מערכת וואלה! NEWS

על פי הנוהל, המשטרה תטפל בתלונה שתוגש על ידי המאוימים מיד עם קבלת המידע. לדברי השניים, נכון לעכשיו אין בכוונתם להגיש תלונה בנושא. "אני לא מפחד מאף אחד, רק מבורא עולם, ואני ממשיך עם האמת שלי. אלפיים שנה מנסים להחריב ולהשמיד את העם ולפגוע בארצנו הקדושה, ואנחנו נמשיך לחנך את ילדינו ולעשות הכל למען עם ישראל וארצנו הקדושה", אמר אוחנה. במשטרה עוקבים אחרי האירועים בזהירות לאור ניסיון ההתנקשות בגליק בשנה שעברה.

לדברי גופשטיין, הסרטון שהופץ נגדו יצא באשמת חברי הכנסת, שתקפו אותו בוועדת הפנים. "המחבלים הבינו את המסר שהועבר אתמול מכנסת ישראל. אם חברי כנסת מעיזים לקרוא לי 'נאצי' ו'דעאש' - הם מתירים את דמי. מדובר פה בהסתה לרצח", אמר. "איומים של שונאי ישראל לא ירתיעו אותי. אמשיך בפעילות למען בנות ישראל. אני קורא למשטרת ישראל לתת לי נשק להגן על עצמי. אם יקרה לי חס ושלום משהו - הכתובת על הקיר תהיה ההסתה של חברי הכנסת השמאלנים והערבים".

השתתף בהכנת הידיעה: אילן זליאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully