וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: צפו בעדר פרים מגונן על אחד מחבריו שנפצע

3.11.2015 / 16:00

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי אמר כי הצהרותיהם של אנשי ארגון דאעש ולפיהן הם הפילו את המטוס הרוסי בחצי האי סיני הן "תעמולה". הנשיא הוסיף כי עוד מוקדם להסיק מסקנות לגבי נסיבות התאונה שהובילה למותם של 224 נוסעים ואנשי צוות.

בטורקיה ביצעה המשטרה גל מעצרים של תומכיו של איש דת המתנגד לנשיא ארדואן. במבצע מיוחד במערב המדינה נעצרו עשרות בני אדם החשודים בהקמת "משטר מקביל" לזה של מפלגת השלטון, שהחזירה לעצמה את הרוב המוחלט בפרלמנט בבחירות שנערכו שם ביום ראשון.

אחמד צ'אלאבי, הפוליטיקאי העיראקי שדחף את ארצות הברית לפלוש למדינה ב-2003, מת היום מהתקף לב בביתו בבגדאד. צ'אלאבי טען כי סדאם חוסיין מחזיק בתכנית לנשק להשמדה המונית, טענות שהתבררו לאחר הדחת הדיקטטור כלא נכונות.

בהונג קונג תועד רגע מרגש במיוחד כאשר עדר של פרים ניסה לגונן על אחד מחבריו שנפצע אנושות בתאונת דרכים. אישה שעברה במקום תיעדה את המחזה. לא ברור מה עלה בגורל השור.

וקצת ממזג האוויר בעולם: סופת הציקלון הנדירה "צ'פלה" החלה להכות בתימן והביאה עמה רוחות חזקות, גשמים עזים וגלים עוצמתיים. בתמונות ובסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות מתועדים רחובות עיר החוף הדרומית אל-מוכלא כשהם מוצפים בשל כמויות המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully