וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 אלף שקל, בגדים ונסיעה לאילת: מחירון החיסולים בעולם התחתון

2.11.2015 / 22:00

העבריין יוסי אדרי, שהואשם יחד עם שלמה דומרני ברצח מנשה מאור בשנת 2014 באשדוד, סיפר בחקירתו כיצד תגמל את המחסלים יום לאחר הרצח. בין היתר התקין בבתיהם מצלמות אבטחה ולקח אותם לבילוי בעיר הדרומית עם הבוסים

צילום: שי מכלוף, בני בן סימון, חטיבת דובר המשטרה עריכה: מתן חדד

האם אי פעם תהיתם כמה שווה חיסול בעולם התחתון? התשובה היא 50 אלף שקלים - כך עולה מכתב האישום שהוגש בשבוע שעבר נגד יוסי אדרי, מי שמכונה על ידי המשטרה "אחד העבריינים המסוכנים בארץ", בגין רצח מנשה מאור. עשרות אלפי השקלים לא כוללים הטבות נוספות כמו קניית בגדים חדשים למחסלים ואבטחה צמודה, כך סיפר לשוטרים בחקירתו.

מאור, שהיה איש הכספים של "הכנופיה הגרוזינית" באשקלון, חוסל בנובמבר 2014 כאשר מטען חבלה שהוטמן בג'יפ הב.מ.וו שלו התפוצץ והרעיד את רחוב רוגוזין באשדוד. זמן קצר לפני כן הוא יצא יחד עם חברו לארגון, דוד בוטראשווילי, מבילוי בבית קפה. בוטראשווילי נפצע באורח קשה באירוע. בשבוע שעבר, כאמור, הוגש כתב אישום נגד אדרי, שעמד בראש "הכנופיה המרוקאית" שסרה למרותו של שלום דומרני והאחים אופיר ועמוס לביא. הם הואשמו בשני ניסיונות רצח וסחר באמצעי לחימה.

עוד על שיטת המלחמה של דומרני:
ניסיון חיסול כל 10 ימים: כך עבדה שיטת המלחמה של דומרני ויריביו
תיעוד: "מהנדס" מטעני החבלה הבכיר בארץ נתפס "על חם"
"רגע לפני הרצח הבא": שלום דומרני וראש ארגון פשע נוסף נעצרו

פיצוץ ברכב באשדוד. דרור עינב
זירת החיסול, נובמבר 2014/דרור עינב

אדרי שילם לשני המחסלים את הסכום המדובר יום אחרי הרצח, אז גם הפנה אותם לחנות בגדים שבה יוכלו לרכוש לעצמם ביגוד כאוות נפשם ומימן להם בילוי באילת שבו השתתפו גם מתכנני החיסול. עוד עולה מכתב האישום כי אדרי דאג להתקין מצלמות אבטחה בבתיהם של המחסלים ולהצמיד להם מאבטחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
שלום דומרני בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בחמישי/מערכת וואלה!, בני בן סימון

מכתבי האישום שהוגשו בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע עולה כי דומרני הקים ברית עם אדרי ועמוס לביא, ראש ארגון פשע מרחובות, כדי לפגוע בארגונו של בני שלמה. ביחד הם תכננו לכאורה את חיסולו של מאור, מנאמניו של שלמה.

אדרי, שעל פי החשד שלח את אנשיו לרצוח את מאור מתוך הכלא, מואשם כאמור ברצח. במשטרה אף חושדים כי אדרי שלח אנשים להשחית את פניה של קרובת משפחתו, עורכת דין במקצועה, כחלק מסכסוך משפחתי.

לטענת המשטרה, החיסול המדובר וניסיונות חיסול נוספים בפרשה תוכננו על ידי דומרני. לפי החשד הוא היה זה שדאג לנשק ולמימון הזמנות הרצח. עוד מציינים במשטרה כי אנשיו של דומרני לא חשדו לרגע כי עד מדינה מפליל אותם, אולם בכמה פעמים העבריין הבכיר ערך תחקיר מקיף, הביא בפניו את אנשיו ודרש לדעת מדוע החיסולים לא יצאו לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully