וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע לפני הרצח הבא": שלום דומרני וראש ארגון פשע נוסף נעצרו

שתי משפחות פשע, בהן דומרני ועבריין בכיר נוסף, נעצרו בחשד לרצח, שלושה ניסיונות רצח ואספקת אמצעי לחימה. כ-150 שוטרים עצרו 29 חשודים בכמה מוקדים בדרום ובצפון. עו"ד של דומרני: "לא כל רעה חולה בארץ היא באחריותו". מעצרו הוארך בשבעה ימים

בווידאו: שלום דורמני ועשרות מאנשיו נעצרו בתום חקירה סמויה/עריכה: גדי וינסטוק צילום: שי מכלוף

שני ראשי ארגוני פשיעה, בהם שלום דומרני, נעצרו הלילה (שלישי) בכמה מוקדים ברחבי הארץ. מלבד השניים נעצרו כל אנשי שתי משפחות הפשע שלהן הם משתייכים, 29 איש בסך הכול, בחשד לעבירות רצח, ניסיון רצח ואספקת אמצעי לחימה. לפי המשטרה, המעצר נעשה "רגע לפני ביצוע הרצח הבא". על החשדות המיוחסים להם הוטל צו איסור פרסום.

מעצרו של דומרני הוארך בשבעה ימים והוא חשוד בשלושה ניסיונות רצח, בסחר באמצעי לחימה ובניהול ארגון פשיעה. דומרני מכחיש את החשדות המיוחסות לו. בתום דיון בעניינו, שהתקיים בדלתיים סגורות בבית משפט השלום באשקלון, שמר דומרני על זכות השתיקה. כשנשאל על דבר מעצרו הוא הניף אצבע משולשת לעבר כלי תקשורת.

לקריאה נוספת:
הרצח שהצית מלחמה בין שלום דומרני ל"קומפיוטר"
החיסול בדרום: נעצר חשוד המזוהה עם ארגונו של שלום דומרני
"מישהו עשה טובה לדומרני": איך ישפיע החיסול של "הבריון"?

הארכת מעצר לשלום דומרני, בית משפט השלום אשקלון, 6 באוקטובר 2015. שי מכלוף
המשטרה "נאלצה להפעיל כוח" כדי לעצור אותו. דומרני, היום/שי מכלוף

במעצרים, שהתבצעו בעכו, במגדל העמק ובדרום, השתתפו כ-150 שוטרים מיחידות משטרת המחוז הדרומי ובלשי ימ"ר לכיש. המעצרים הגיעו בתום חקירה סמויה שהתנהלה זה כמה חודשים בפיקודו של מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי. במשטרה מכנים את התפתחות "פרשה 8035", ובימ"ר לכיש מכנים אותה "פרשה 512 של הדרום".

במשטרה התכוונו להמשיך לנהל את החקירה באופן סמוי עוד זמן מה, אלא שבשעות האחרונות שלפני המעצר התקבל במשטרה מידע שזירז את החקירה. "אנחנו מדברים על חשש לפגיעה בחיי אדם, עניין של שעות שאנשים היו עשויים להיפגע", אמר גורם בכיר במחוז הדרומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הארכת מעצר לשלום דומרני, בית משפט השלום אשקלון, 6 באוקטובר 2015. שי מכלוף
דומרני בבית המשפט, היום/שי מכלוף

דומרני נעצר ברחוב באשקלון. לפי המשטרה, הוא נאבק בשוטרים והם נאלצו להשתמש בכוח כדי להתגבר עליו. אנשי ארגון הפשע הנוסף נעצרו בחופשתם באילת.

פרקליטו של דומרני, עורך הדין רועי אטיאס, טען כי מרשו חף מפשע. "מבצע הראווה של משטרת ישראל קיבל את הכותרת הלא נכונה. עובדה שמריבתם המכריע של העצורים אינם מוכרים כלל לדומרני, גם לא בשמם. לא כל חולה רעה בדרום הארץ היא באחריותו, למרות שזה הדימוי שהמשטרה מנסה להדביק לו".

(עדכון ראשון: 06:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully