וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך פענחה המשטרה את רצח הצעירה הבדואית בת ה-22 מהנגב

1.11.2015 / 14:28

תסנים אבו קווידר נחנקה למוות לפני שלושה חודשים על ידי אביה, לאחר שחשד כי היא בוגדת בבעלה. מפרטי החקירה עולה כי הפרשה פוענחה לאחר שחוקר הבחין בנצנצים על גופתה ועל כרית שנמצאה בביתה

צילום: בני בן סימון, עריכה: מתן חדד

(עלי אמטיראת, תושב הפזורה הבדואית, מואשם ברצח בנותיו ב-2013)

סלימאן אבו קווידר, תושב הפזורה הבדואית, הואשם בחודש שעבר ברצח בתו. במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח על רקע חילול כבוד המשפחה. אלא שמפרטי החקירה עולה כי פענוח הפרשה התאפשר הודות לחוקר ימ"ר נגב, שהבחין בפרט מה שעורר את חשדו – והוביל בסופו של דבר להגשת כתב האישום.

תחילת הסיפור לפני כשלושה חודשים. במוקד מגן דוד אדום באזור התקבלה קריאה מבני המשפחה הבדואית ולפיה בתם, תסנים אבו קווידר בת ה-22, נמצאה ללא רוח חיים. במהלך ביקור של חוקרי מרחב נגב בבית המשפחה, הבחין אחד הקצינים בנצנצים על גופתה של הבת, ומאוחר יותר שם לב כי אותם סימנים התגלו על כרית באחד החדרים. זמן קצר לאחר מכן נעצרו שני ההורים והוטל צו איסור פרסום על פרטי הפרשה.

הגופה נשלחה לניתוח לאחר המוות, שם נקבע כי האישה מתה מחנק. במהלך החקירה התברר כי אבי הצעירה חנק אותה מאחר שחשד כי בגדה בבעלה. לפני כשבועיים הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגדו המייחס לו עבירת רצח. החקירה התבצעה בימ"ר נגב.

לקריאה נוספת:
הורשע האב מאל-פורעה ברצח שתי בנותיו בנגב לפני כשנתיים
אישום ברצח: האם התאכזבה שבנה נולד עם מום – והשליכה אותו לבאר

אוהל אירוח בדואי סמוך לשגב שלום. אבי פז
לפי המשטרה, הבת נרצחה בשל החשד כי ניהלה רומן. למצולמים אין קשר לכתבה/אבי פז

בתחילה עלה חשד כי הבת התאבדה, אולם הדבר ירד מן הפרק במהרה.במהלך החקירה נעצרו ההורים. פרקליטם, עו"ד אייל אביטל, הביע תמיהה עם מעצרם של מרשיו: "צר לי שהמשטרה ממהרת לעצור בעל ואישה נעדרי כל עבר פלילי על סמך הערכות ולחצים לא עניינים ולא מכוח ראיות אמיתיות".

לדבריו, בדיון בבית המשפט, אחרי שאלות חוזרות ונשנות לנציג המשטרה, התברר כי "למשטרה אין חוות דעת הקובעת את סיבת המוות וגם לא אינדקציה ראייתית אמיתית המוכיחה שהמנוחה נרצחה. על כך גם בית משפט הביעה תמיהה ומכאן גם תמיהתי על המעצר המוקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully