וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר מציאת הגופה: ההורים חשודים במעורבות ברצח בתם

18.8.2015 / 17:40

במשטרה חשדו תחילה כי בת ה-22 מהדרום, שגופתה אותרה באזור דימונה, התאבדה. אלא שבשל היעדר ראיות נמשכה החקירה ואתמול נעצרו הוריה של הצעירה, שייתכן שניהלה רומן מחוץ לנישואים

אוהל אירוח בדואי סמוך לשגב שלום. אבי פז
הצעירה תושבת הפזורה הבדואית באזור דימונה. מאהל בדואי בדרום הארץ/אבי פז

חודש אחרי שנמצאה גופתה של צעירה בדואית ליד דימונה, נעצרו אתמול (שני) הוריה בחשד למעורבות ברצח בתם - כך נודע לוואלה! NEWS. בתחילה, עם מציאת גופתה של תנסיב אבו קווידר, הסברה הראשונית הייתה כי הצעירה בת ה-22 התאבדה, אולם במשטרה התעקשו והמשיכו לחקור את התיק בשל היעדר הוכחות חותכות וסימנים ברורים להתאבדות. גורם המעורה בפרטי המקרה ציין שהמשטרה בודקת אם הצעירה, שגופתה אותרה עם סימני אלימות על רצפת ביתה, נרצחה בדרך מתוחכמת כמו הרעלה.

החוקרים חשדו כי אבו קווידר נרצחה בידי בני משפחתה משום שכנראה ניהלה רומן מחוץ לנישואים. אתמול הובאו ההורים אל בית המשפט השלום בבאר שבע שם הוארך מעצרו של האב עד יום ראשון ומעצרה של האם עד יום חמישי. בשלב זה, לא ניתן למסור פרטים נוספים על המקרה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
דאעש במסר לעם הטורקי: "כבשו את איסטנבול מידי ארדואן הבוגד"
"הדבר היחיד שיחזיר אותי להוראה זו חרפת רעב"
נתניהו ביקר בפיקוד הצפון: "לאיראן מטרה מוצהרת להשמיד אותנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשטרה מיהרה לעצור בעל ואישה נעדרי כל עבר פלילי". עו"ד אביטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סנגורם של ההורים, עו"ד אייל אביטל, הביע תמיהה על המעצר ואמר: "צר לי שהמשטרה ממהרת לעצור בעל ואישה נעדרי כל עבר פלילי על סמך הערכות ולחצים לא-עניינים ולא מכוח ראיות אמיתיות". לדבריו, בדיון בבית המשפט, אחרי שאלות חוזרות ונשנות לנציג המשטרה, התברר כי "למשטרה אין חוות דעת הקובעת את סיבת המוות וגם לא אינדקציה ראייתית אמיתית המוכיחה שהמנוחה נרצחה. על כך גם בית משפט הביעה תמיהה ומכאן גם תמיהתי על המעצר המוקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully