וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ביקר בפיקוד הצפון: "לאיראן מטרה מוצהרת להשמיד אותנו"

18.8.2015 / 14:11

ראש הממשלה, שהגיע עם שר הביטחון כדי לבחון את היערכות צה"ל לאיומים באזור, הבהיר: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש". יעלון: "האיראנים ממתינים ליישום ההסכם עם המעצמות כדי להביא עוד כסף לחיזבאללה"

צילום: מאיר וקנין, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון ביקרו היום (שלישי) בפיקוד הצפון, והתייחסו למצב הנפיץ באזור, בדגש על האיום האיראני.

"איראן מקדמת את הגרעין במטרה מוצהרת להשמיד את ישראל", אמר נתניהו. "אני כאן כדי לבחון מקרוב את ההיערכות של צה"ל אל מול האיומים הללו. צה"ל הוא חזק, מדינת ישראל חזקה. אנחנו ערוכים לכל תרחיש. מי שינסה לפגוע בנו - אנחנו נפגע בו".

שר הביטחון התייחס, מצדו, לארגוני הטרור הפועלים באזור בחסות איראנית. "ברמת הגולן לא שקט, ומי שחותר לכך שלא יהיה שקט זה האיראנים, שמנסים להפעיל שלוחים שלהם כדי לבצע פיגועים נגדנו", אמר, "כמו גם נציגים של משמרות המהפכה. הם ממתינים כעת ליישום ההסכם הרע שנרקם עם המעצמות כדי להביא עוד כסף לחיזבאללה ולארגוני הטרור האחרים - אלה שבגולן ואלה שבזירה הפלסטינית".

עוד בנושא:
איראן: בשבוע הבא נחתום על עסקה לרכישת טילי S-300 מרוסיה
גורמי ביטחון: "בזכות דאעש, איראן מתחילה לצאת מדימוי 'המצורע'"
חמינאי: "לא נאפשר כל השפעה לאמריקנים על איראן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נמשיך לנקוט בצעדים נגד הטרור". יעלון, נתניהו והרמטכ"ל איזנקוט בפיקוד צפון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעלון התייחס גם לפיגועים האחרונים ביהודה ושומרון. "לא נאפשר לשום גורם טרור לפגוע בחיילים ובאזרחים, כפי שנעשה עד עכשיו. אנחנו נמשיך לנקוט בצעדים שונים נגד הטרור. השבוע אישרתי הריסת עוד בתי מחבלים שכבר ביצעו את זממם וזה חלק מצעדים מרתיעים שאנו נוקטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור צבאי בצפון .. צילום-עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור צבאי בצפון ./לשכת העיתונות הממשלתית, צילום-עמוס בן גרשום

אתמול טען המנהיג העליון של איראן, האייתולה עלי חמינאי, כי הסכם הגרעין בין איראן למעצמות לא יגרום לרפובליקה האיסלאמית להתקרב פוליטית או כלכלית לארצות הברית, והזכיר כי הוא עדיין עשוי להידחות בידי הפרלמנט האיראני והקונגרס האמריקני.

"הם חשבו שההסכם הזה - שעדיין לא ברור אם הוא יעבור באיראן ובארצות הברית - יפתח את איראן להשפעה", צוטט חמינאי באתר האינטרנט שלו, "חסמנו את הדרך הזו ובוודאות נחסום אותה גם בעתיד. לא נאפשר לאמריקנים השפעה פוליטית, כלכלית או תרבותית על איראן".

בימים הקרובים צפוי הסכם הגרעין לעלות להצבעה באיראן - הן בפרלמנט והן במועצה לביטחון לאומי, ובחודש הבא ההסכם יעלה להצבעה בקונגרס האמריקני. ההסכם הגרעין מסיר אמנם את הסנקציות הכלכליות מעל איראן, אבל בתמורה היא נדרשת לוותר על תכנית הגרעין הצבאית שלה ל-15 שנה לפחות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור צבאי בצפון .. צילום-עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיור צבאי בצפון ./לשכת העיתונות הממשלתית, צילום-עמוס בן גרשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully