וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח: האם התאכזבה שבנה נולד עם מום – והשליכה אותו לבאר

10.9.2015 / 13:10

אישה בת 34 מחורה נאשמת כי זרקה לפני כחודשיים את תינוקה בן השנה ושמונה חודשים לבאר בעומק 3.5 מטרים במטרה לגרום למותו. בעבר טענה כי הפעוט, שנולד עם מום, אינו בנה וכי הוחלף בבית החולים

צילום: באדיבות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום בגין רצח נגד תושבת חורה מהפזורה הבדואית בנגב, בת 34, שהשליכה את בנה בן השנה ושמונה חודשים לבאר מים. לפי כתב האישום, האם עזבה את המקום וטענה מאוחר יותר כי היא אינה מוצאת אותו, כדי להסיר את החשד מעליה.

בכתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שרית שמש, כשלושה חודשים לאחר לידתם של ילדיה התאומים, נשמעה האם אומרת כי אחד מהם, שהיה בעל מום מולד, אינו בנה. לטענתה, הוא הוחלף בתינוק אחר בבית החולים, והיא רואה בו כמת. ב-30 ביולי 2015, נטען, גמלה בלבה של הנאשמת להמית את התינוק.

לקריאה נוספת:
מעצר האם מהנגב החשודה ברצח בנה הפעוט הוארך בחמישה ימים

חיפושים אחר פעוט בן שנתיים שנעלם באזור הנגב, 30 ביולי 2015. חטיבת דובר המשטרה
התינוק הושלך לבאר מים בגובה 3.5 מטרים. הכוחות במהלך החיפושים/חטיבת דובר המשטרה

בשעה 8:30 או בסמוך לכך, לקחה הנאשמת את בנה והלכה עמו לעבר באר מים הנמצאת במעלה הר תלול, כ-300 מטר מביתה. מדובר בבאר בעומק כ-3.5 מטר. באותה העת גובה המים בבאר היה כמטר וחצי. לאחר שהגיעה הנאשמת לבאר היא פתחה את המכסה העליון והשליכה את הילד לתוך הבאר, בכוונה לגרום למותו. מיד לאחר מכן, עזבה הנאשמת את המקום, חזרה אל ביתה וטענה בצעקות כי אינה מוצאת את הפעוט.

בני משפחתה של הנאשמת הזעיקו כוחות משטרה, כוחות מכבי אש ויחידת חילוץ. הם חיפשו אחר הפעוט במשך שעות ארוכות, כשכל אותה העת, הצטרפה הנאשמת לחיפושים מבלי לומר לאיש שהיא השליכה אותו לבאר. בסמוך לשעה 14:00, לאחר שכוחות כיבוי האש שאבו את המים מן הבאר, נמצא המנוח כאשר הוא מוטל על קרקעית הבאר ללא רוח חיים. התיק נחקר על ידי תחנת עיירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully