וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "לא נתקוף את הממשלה עד שיסתיים גל הטרור"

דב גיל-הר

25.10.2015 / 19:31

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS התחייב יו"ר יש עתיד לתת גיבוי לממשלה ולהמשיך להתנהג כשר החוץ בפועל: "יכולתי לקבל את תיק החוץ אם רק רציתי, כרגע אין מי שייצג את מדינת ישראל בעולם חוץ מאנשים כמוני"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יותם וקס

"יכולתי לקבל את תיק החוץ הפורמלי אילו רק רציתי, אבל גם אם לא, אני עובד של מדינת ישראל", כך אמר היום (ראשון) יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, בראיון לאולפן וואלה!NEWS. לפיד, שבדיוק חזר ממסע ראיונות בבריטניה, אמר כי הוא מייצג את מדינת ישראל "בתוך מאבק מדיני שהיא מנהלת" וכי זה "לא זמן לתקוף את הממשלה במדינה שנמצאת תחת התקפה טרור בלתי פוסקת כבר 25 ימים וצריך למלא את הוואקום של היעדר מסבירים טובים של ישראל בעולם".

עוד בוואלה! NEWS:
בן 25 נפצע בינוני בפיגוע דקירה ליד אריאל; מצוד אחר המחבל
"כל שנה מחדש": ניתוקי חשמל בכל אזור המרכז, הצפות בדרום
"מסר להרגעת הרוחות": השרים אישרו החוק ללימוד ערבית מכיתה א'

IFB יאיר לפיד, דיבר עם בני נוער מאפרת על רצח רבין. מערכת וואלה!
"אין מסבירים טובים לישראל". לפיד מתראיין לאולפן וואלה! NEWS מבית הספר באפרת/מערכת וואלה!

לפיד התראיין מבית הספר באפרת, לשם הגיע כדי לשוחח עם נערים על המשמעויות של רצח רבין, שהיום מלאו לו 20 שנה. "דיברתי איתם על משמעויות הרצח. על העובדה שהמילה סובלנות מכילה את המילה סבל. זה קשה לספוג ולסבול דעות אחרות ומחשבות שונות כדי להישאר אנשים מוסריים וכדי להישאר מדינה בה לא רוצחים אנשים שחושבים אחרת", הסביר.

את ההבנות האחרונות שהושגו בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ האמריקני ג'ון קרי, כינה לפיד "סבירות", והדגיש כי בנוסף להוראה לאסור על יהודים להתפלל בהר הבית, היה רצוי למנוע עליית שרים וח"כים למתחם. בהמשך התייחס להסכמתו של נתניהו להציב מצלמות שיתעדו את הנעשה במקום על מנת להוכיח שהסטטוס קוו נאכף. "המצלמות לא צריכות להפחיד אותנו. אנשים יראו שאם יש מישהו שמפר סטטוס קוו, זה לא אנחנו. נשמע לי הבנות סבירות", אמר.

לפיד חזר על קריאתו להגיב בתוקפנות ובירי כלפי "מי שמסתובבים עם סכינים ומנסים לדקור", ומצד שני ציין כי "לינץ' הוא דבר נורא, וצריך להעמיד לדין ולשפוט במלוא חומרת החוק את מי שהשתתף בו".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully