וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אישה כבת 30 נמצאה בדירה באריאל

29.9.2015 / 11:32

הגופה נמצאה במצב ריקבון של כמה ימים ועליה סימני אלימות, לאחר תלונות על צחנה מהדירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה במקום. בין היתר נבדק הקשר של בן זוגה למקרה, שכן לא נמצא בדירה בעת מציאת הגופה

צילום: ניב אהרונסון; עריכה: יאיר דניאל, שניר דבוש

גופת אישה כבת 30 התגלתה היום (שלישי) בדירה באריאל כשעליה סימני אלימות. כוחות משטרה הוזעקו למקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה, כשהחשד העיקרי הוא רצח. מבדיקה ראשונית עולה כי הגופה נמצאה במצב ריקבון והושארה במקום זה כמה ימים. בין היתר, נבדק הקשר של בן זוגה של האישה למקרה, שכן הוא לא נמצא בדירה הבוקר.

בסביבות השעה 10:00 בבוקר נמסר למגן דוד אדום במרחב ירקון על מציאת גופה בעיר. צוותי כבאות הגיעו בשל תלונות על ריח חריף של ריקבון. בתחילה נכנסו הכוחות לדירה בעזרת מנוף, ולאחר מכן פרצה המשטרה את דלת הכניסה לבית. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותה של האישה במקום.

אחד השכנים אמר כי הצעירה גרה עם הוריה במקום והם נסעו לרוסיה לחגים. לדבריו, מיום כיפור לא היה שינוי במצב האורות והחלונות בבית.

לקריאה נוספת:
חשד: גבר מפתח תקווה שיסף את גרונה של זוגתו לעיני בנה
תושב בת ים התקשר למשטרה: "רצחתי את אשתי"
חשד: גבר רצח את בת זוגו בת ה-45 בביתם בצפון

זירת הרצח באריאל, ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
השוטרים בזירה, היום/ניב אהרונסון
"היה ריח נורא, חשבנו שזה מהרחוב אבל כשראיתי את הכוחות הבנתי שזה מהדירה"

בועז ביטנסקי, שכן של המנוחה, הוסיף: "היא הייתה אישה יפה ממשפחה שקטה וטובה, ראיתי הרבה את אבא שלה. היה ריח נורא (מהדירה), לא יכולתי להגיד תהילים בסוכה. אתמול חשבנו שזה בא מהרחוב אבל היום שיצאתי ראיתי את כל הכוחות והבנתי שזה מפה. בהתחלה חשבתי שזה האבא, אבל מהר מאוד הבנתי שזו היא".

מפקד מרחב שומרון, ניצב משנה שמעון בוחבוט, אמר: "סמוך לשעה 10:30 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה על ריח חריף שנודף מדירה בשדרות הציונות באריאל. ניידת סיור של מרחב שומרון הגיעה לדירה ובתוכה נמצאת גופת אישה כבת 30 מוטלת ללא רוח חיים. אנשי מעבדות המשטרה בודקים את הגופה כדי לברר את נסיבות המקרה. החקירה בראשיתה וכל הכיוונים נבדקים, אם כי אנחנו מתמקדים בחשד לרצח, מכיוון שמדובר בבחורה צעירה. עם בני המשפחה טרם נוצר קשר, חלקם לא בארץ. מאמין שבזמן הקרוב ניצור איתם קשר ונבדוק איתם מה שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זירת הרצח באריאל, ספטמבר 2015. ניב אהרונסון
שוטרים בזירה, היום/ניב אהרונסון

אתמול נעצר אזרח אריתריאה כבן 30 בחשד שרצח לעיני עוברים ושבים את זוגתו, גם היא ילידת אריתריאה כבת 30, ברחוב צ'לנוב בדרום תל אביב. האישה נמצאה מוטלת ברחוב כשעל גופה סימני אלימות קשים. לצוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה. התוקף נעצר לאחר שעוברי אורח הצליחו להשתלט עליו בסיוע מתנדב של המשטרה, שלא היה בתפקיד, והחזיקו בו עד ששוטרי תחנת שרת הגיעו למקום ועצרו אותו.

מחקירה ראשונית של משטרת מרחב יפתח בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז עולה כי בני הזוג הסתכסכו משום שהאיש חשד שהנרצחת בגדה בו. הוא התנפל עליה ברחוב בשעת בוקר מוקדמת והלם בראשה באבן כבדה עד שהתמוטטה. גם לאחר שאיבדה הכרה, המשיך התוקף להכות אותה נמרצות.

  • עוד באותו נושא:
  • אריאל
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully