וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני עוברי אורח: חשוד כי רצח את בת זוגו כי חשב שבוגדת בו

28.9.2015 / 10:30

אזרח אריתריאה כבן 30 חשוד כי התנפל על בת זוגו בדרום תל אביב בשעת בוקר מוקדמת והלם בראשה באבן כבדה עד שזו איבדה הכרה. עוברי אורח הצליחו להשתלט עליו ביחד עם מתנדב משטרה וריתקו אותו עד שנעצר בידי שוטרים

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

אזרח אריתריאה כבן 30 חשוד כי רצח הבוקר (שני) את בת זוגו, גם היא ילידת אריתריאה כבת 30, לעיני עוברים ושבים ברחוב צ'לנוב בדרום תל אביב. האישה נמצאה מוטלת ברחוב כשעל גופה סימני אלימות קשים, ולצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה. התוקף נעצר לאחר שעוברי אורח הצליחו להשתלט עליו בסיוע מתנדב של המשטרה שלא היה בתפקיד אולם חלף ברחוב, והחזיקו בו עד ששוטרי תחנת שרת הגיעו למקום ועצרו אותו.

מחקירה ראשונית של משטרת מרחב יפתח בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, בני הזוג הסתכסכו משום שהאיש חשד שהנרצחת בגדה בו. הוא התנפל עליה ברחוב בשעת בוקר מוקדמת והלם בראשה באבן כבדה עד שהתמוטטה. גם לאחר שאיבדה הכרה, המשיך התוקף להכות אותה נמרצות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פלסטינים יידו אבנים ממסגד אל-אקצא; שוטרים נכנסו למתחם
מהקור של דונייצק לחום של כרמיאל: חזרה ליהודים שעלו לארץ מאוקראינה
צפו בתמונות: ליקוי ירח מלא ומרהיב נראה בשמי ישראל

אזרחים שהבחינו במתרחש התקשרו למוקד 100 של המשטרה וכן למגן דוד אדום, וביחד עם מתנדב הצליחו לרתק את התוקף עד לבוא השוטרים. במשטרה בודקים כעת אם האישה פנתה לגורמי סיוע כלשהם, לפני שאירעה הטרגדיה.

רב-פקד שלומי בן זימן, סגן מפקד תחנת שרת שבדרום תל אביב, סיפר לוואלה! NEWS כי המשטרה מנסה בשעה זו לזהות את האישה שנרצחה ולהשלים את זיהוי החשוד במעשה. "בשעה זו אנחנו ממשיכים את הליך הזיהוי של הזוג, בין היתר בעזרת שכנים המתגוררים באזור. רק לאחר שיושלם תהליך הזיהוי נוכל לדעת האם האישה פנתה בעבר לגורמים שונים על מנת לקבל סיוע".

שחזור רצח האריתראית בדרום תל אביב, 28 בספטמבר 2015. יותם רונן
שחזור הרצח/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully