וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר רצח את בת זוגו בת ה-45 בביתם בצפון

16.6.2015 / 7:51

גופתה של רחל אמזלג בת 45 נמצאה בביתה במושב רחוב שבעמק בית שאן, לאחר שבן זוגה, בן 64, התקשר למשטרה ודיווח כי רצח אותה, ככל הנראה בשל מחלוקת בענייני רכוש. הוא נמלט מהזירה, אך אותר בקרבת מקום ונעצר

צילום: ערן גילווארג; עריכה: גדי וינסטוק, שניר דבוש

חשד לרצח בצפון: רחל אמזלג בת 45 נמצאה היום (שלישי) ללא רוח חיים בביתה במושב רחוב שבעמק בית שאן, כשעל גופה סימני אלימות. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה. בן זוגה של אמזלג, בן 64, התקשר למשטרה ודיווח על כך שרצח את בת זוגו. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום, אך השוטרים איתרו אותו במרחק כמה בתים מהזירה, ועצרו אותו.

השניים לא היו נשואים אך חיו יחד בעשר השנים האחרונות, יחד עם בנם בן השבע. מחקירת המשטרה עולה כי לאחרונה התפתחו ביניהם חילוקי דעות, ככל הנראה סביב ענייני רכוש. בגורמי הרווחה של המועצה האזורית עמק המעיינות הגיעו לזירה על מנת לטפל בצורכי הילד.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
שוטר הואשם בהעברת פרטי אזרחים לעבריין – אך לא הודח
8 שנות מאסר לצעירים ממזרח ירושלים שתכננו פיגוע באולם שמחות
מסדר הזיהוי החדש: חשוד באונס נתפס בסיוע פייסבוק

הבית שבו נמצאה גופת האישה, מושב רחוב, עמק בית שאן, 16 ביוני 2015. ערן גילווארג, ערן גילווארג
זירת הרצח, הבוקר/ערן גילווארג, ערן גילווארג

סגן-ניצב עמוס שמעוני, מתחת בית שאן סיפר: "בסמוך לשעה 6:45 הבוקר הוזעקנו למקום. החשוד עזב את המקום ובהמשך נעצר. על גופת הנרצחת היו סימני אלימות קשים". חקירת הרצח הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית (ימ"ר) צפון בפיקוד רב-פקד אייל הררי.

נסים, אחיה של הנרצחת סיפר כי בחודשים האחרונים בן הזוג החשוד ברצח איים על אחותו. "הוא שבר דברים בבית, איים ואיים ולא האמנו", הוא סיפר. "מעולם לא פנינו למשטרה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הבית שבו נמצאה גופת האישה, מושב רחוב, עמק בית שאן, 16 ביוני 2015. ערן גילווארג, ערן גילווארג
הבית שבו נמצאה גופת האישה, מושב רחוב, עמק בית שאן, 16 ביוני 2015/ערן גילווארג, ערן גילווארג

אליעזר, גיסה של הנרצחת, אמר כי הוא ובני משפחתו התעוררו הבוקר לבשורה קשה. "היא הייתה אישה מדהימה – אם, בת ואחות למופת. אישה מלאה שמחת חיים", סיפר הגיס. "היא החליטה לקבוע את ביתה כאן במושב רחוב שבו נולדה כדי להעניק חינוך איכותי לבנה. למרבה הצער, זה נגמר כך. הכאב גדול".

מטעם המשפחה נמסרה הודעה, ובה ביקשו להודות על התמיכה שלה הם זוכים ושמור על פרטיותם. "אנו המומים וכואבים. הבת, האחות, האימא נרצחה באופן אכזרי. מדובר באישה מדהימה, מלאת שמחת חיים, שטיפלה במסירות בבנה ובאמה. היא לא עשתה רע מעולם", נמסר מהמשפחה. "אנחנו מבקשים ברגעים קשים אלה לאפשר לנו להתמודד עם הטרגדיה הנוראה ולשמור על הפרטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully