וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הואשם בהעברת פרטי אזרחים לעבריין – אך לא הודח

15.6.2015 / 23:11

כתב אישום בגין הפרת סודיות והפרת אמונים הוגש נגד רס"מ דוד יחיאל, שהעביר פרטים אישיים של אזרחים לידיו של עבריין מורשע. השוטר היה בעל גישה למערכות המשטרתיות השונות מתוקף תפקידו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הנאשם העביר תמונות של אזרחים לידי עבריין מורשע/ראובן קסטרו

שוטר שהואשם בהפרת סודיות, במרמה ובהפרת אמונים, לא הודח מהמשטרה – כך נודע לוואלה!NEWS. רב-סמל מתקדם דוד יחיאל שירת במרכז דיווח מבצעים של מחוז חוף, ומתוקף תפקידו היה בעל גישה למערכות המשטרתיות השונות. על פי כתב האישום, רס"מ יחיאל העביר בהזדמנויות שונות פרטים אישיים של אזרחים, לרבות תמונות, לידיו של עבריין מורשע.

כך למשל, מכתב האישום עולה כי לאחרונה פנה העבריין לשוטר וביקש ממנו שיבדוק עבורו את זהות הבעלים של כלי רכב לפי מספר הרישוי שלו. יחיאל ביצע את הבדיקה ושלח לעבריין הודעת טקסט הכוללת את פרטיה האישיים של בעלת הרכב, לרבות כתובת מגוריה ושמו של בן זוגה. כמו כן, העביר לעבריין תמונות של שני אזרחים מתוך המערכת המשטרתית, והעביר מידע בנוגע להימצאותה בארץ של אישה שהעבריין היה עמה בקשר בעבר.

למרות כתב האישום העומד נגדו, יחיאל לא הודח מהמשטרה. זאת, בניגוד להדחתו של השוטר שהכה חייל ממוצא אתיופי, למרות שכלל לא הוגש נגדו כתב אישום. מדוברות מחוז חוף של המשטרה נמסר: "השוטר הועבר מתפקידו עוד בתחילת החקירה ונמצא כיום בהליך משמעתי עד קבלת החלטה בעניינו".

עוד בוואלה חדשות:
במשטרה מאשימים: "דנינו הפך את השוטר שהיכה חייל לשעיר לעזאזל"
השוטר שהכה את החייל יוצא אתיופיה: "בכירי המשטרה הקריבו אותי"
השוטר שהכה חייל יוצא אתיופיה לא יואשם; משפחתו: "נבעיר את השטח"

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully