וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: קמרון מכחיש כי שם את איבר מינו בפיו של חזיר מת

ראש ממשלת בריטניה התייחס לראשונה לטענה שהועלתה בביוגרפיה השערורייתית על אודותיו, התעקש שהדבר לא קרה מעולם ורמז לנקמה מצד כותבו - שבזמנו התאכזב כי לא מונה לשר בממשלתו. "כולם יכולים להבין למה הספר נכתב"

דיוויד קמרון, מרץ 2014. אתר Express (REX), אתר רשמי
מראה שחורה גם במציאות? קמרון וחבר/אתר רשמי, אתר Express (REX)

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, התייחס היום (שני) לראשונה לטענה שהועלתה בביוגרפיה השערורייתית שהתפרסמה לאחרונה על אודותיו, לפיה בימיו כסטודנט באוקספורד הוא, בין היתר, שם את איבר מינו בתוך פה של חזיר מת, והתעקש שהדבר לא קרה מעולם.

עוד בוואלה! NEWS:
"ישראל מוכנה להקמת שתי ערים פלסטיניות נוספות בגדה"
רוסיה מעניקה ביטחון לצבא אסד - וישראל משלמת את המחיר
צפו בתמונות: ליקוי ירח מלא ומרהיב נראה הלילה בשמי ישראל

"כולם יכולים להבין למה הספר נכתב וכולם יכולים להבין את האינטרסים שהובילו לכתיבתו", אמר קמרון בריאיון לרשת "סקיי ניוז" הבריטית, ברומזו למניע של אחד ממחברי הספר - מקורבו לשעבר שהתאכזב כי לא התמנה לשר בממשלתו. עוד הוסיף קמרון: "הכחשה מאוד ספציפית על הנכתב בספר נעשתה כבר לפני שבוע - ואין לי מה להוסיף על זה". קמרון הוסיף כי אין בכוונתו לתבוע את מחבר הספר, מכיוון שהוא "עסוק מדי בלנהל את המדינה", לדבריו.

מקבל גיבוי מהמקורבים: "שמועות שקריות"

הביוגרפיה, שנושאת את השם "קראו לי דייב: הביוגרפיה הלא מורשית", נכתבה בשיתוף פעולה בין לורד מייקל אשקרופט, לשעבר סגן יו"ר המפלגה השמרנית, והעיתונאית איזבל אוקשוט, הסעירה את הממלכה והובילה להשערות רבות לגבי המקור שעליו נסמכו אשקרופט ושותפתו לכתיבת הספר - ככל נראה חבר פרלמנט לא מזוהה שלמד באוקספורד יחד עם קמרון.

היחסים בין קמרון לאשקרופט עלו השנה על שרטון, לאחר שהאחרון לא קיבל תפקיד בכיר בממשלה החדשה כפי שציפה, לאחר שנים שבהן היה ממקורביו של ראש הממשלה.

חבר הפרלמנט מארק פילד, שמספר עיתונים העלו את ההשערה כי הוא המקור, אמר ל"סנדיי טיימס" שהוא "מכחיש את השמועות" שמדובר בו, והתעקש שהוא "יתבע את מי שיפרסם את הטענה". כמו כן, מקורבים לראש הממשלה צוטטו כשהם אומרים לתקשורת המקומית שהסיפורים "לגמרי לא נכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully