וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה שחורה? "דייוויד קמרון הכניס איבר מינו לפה של חזיר מת"

ביוגרפיה חדשה על ראש ממשלת בריטניה, שפירסם אחד מיריביו במערכה הפוליטית, נטען כי בין שלל מעלליו כסטודנט באוניברסיטת אוקספורד עישן קנאביס ועשה מעשה אינטימי עם חזיר. בלשכתו מסרבים להתייחס

דיוויד קמרון, מרץ 2014. אתר Express (REX), אתר רשמי
מראה שחורה גם במציאות? קמרון וחבר/אתר רשמי, אתר Express (REX)

ביוגרפיה שערורייתית חדשה שהתפרסמה לאחרונה על ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון, גורסת שבימיו כסטודנט באוקספורד הוא, בין היתר, שם את איבר מינו בתוך פה של חזיר מת. הביוגרפיה, שנושאת את השם "קראו לי דייב: הביוגרפיה הלא מורשית", נכתבה בידי לורד אשקרופט, לשעבר סגן יו"ר המפלגה השמרנית ונדבן ידוע. בספר טען אשקרופט שקמרון אף עישן קנאביס כסטודנט. הוא עומד בתוקף מאחורי הדברים שפרסם, ובינתיים בדאונינג 10, מעון ראש הממשלה בלונדון, דממה - מסרבים למסור תגובה או להתייחס.

תיאור התקרית עם החזיר, כמו גם העובדה שמדובר בראש ממשלת בריטניה, נוטה להזכיר את הפרק הראשון של הסדרה הבריטית "מראה שחורה", שם נאלץ ראש הממשלה לקיים יחסי מין עם חזיר לעיני האומה בעקבות סחיטה. אלא שבמקרה הזה, אין מדובר בסחיטה - וגם לא בקיום יחסים עם חזיר - אלא בחוויותיו של סטודנט הולל לכאורה.

לקריאה נוספת:
יוצרת "בלאק מירור": על ריאליטי, אהבת אדם וסקס עם חזיר
דוגמה בריטית: ראש הממשלה טס לואוקוסט במחלקת תיירים
הרומן הבריטי: לצד איסור הפרסום – שמועות ובדיחות
אופס: קמרון ישב בטקס רשמי – בחולצה פתוחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון, לונדון, 10 בספטמבר 2015. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
סטודנט הולל? קמרון ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

לא במפתיע היחסים בין קמרון לאשקרופט התלהטו לכדי עימות, לאחר שאשקרופט לא קיבל תפקיד בכיר בממשלה החדשה כפי שציפה כעבור שנים שבהן היה ממקורביו של ראש הממשלה.

העדות עליהם נסמכים אשקרופט ושותפתו לכתיבת הספר, הוא של חבר פרלמנט לא מזוהה שלמד באוקספורד יחד עם קמרון, וסיפר כי האחרון השתייך לקבוצות של הוללים ידועים לשמצה. אשקרופט טען שאותו חבר פרלמנט סיפר שלוש פעמים את הסיפור שקמרון החדיר את אבריו המוצנעים לפיו של חזיר מת.

טים פארון, מנהיג המפלגה הליברל דמוקרטית, הגיב בטוויטר: "מעולם לא הייתי מרוצה יותר להיות צמחוני מאשר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully