וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן הבריטי: לצד איסור הפרסום – שמועות ובדיחות

המסתורין סביב הפרשה שמסעירה את בריטניה הצית שמועה דומיננטית במיוחד אודות אשתו של ראש הממשלה, והרבה בדיחות ברשת. "קמרון מבקר את אובמה – דבר אינו פשוט כמו שהוא נשמע"

הדיווח התמציתי שפורסם אמש בבריטניה אודות רומן סודי שעשוי להשפיע על המשך כהונתו של ראש ממשלת בריטניה, דייויד קמרון, ממשיך להצית היום (שני) את הדמיון, אולי דווקא בגלל צו איסור הפרסום שמנע מהפרטים המרכזיים לצאת לאור. השמועה הבולטת ביותר אשר הופצה ברשת החברתית טוויטר גורסת כי מדובר ברומן התנהל בין רעייתו של קמרון, סמנתה, לבין ראש העיר לונדון, בוריס ג'ונסון.

חלק מהגולשים הרחיקו ושיערו כי בתו של קמרון, ננסי בת ה-9, היא למעשה בתו של ג'ונסון. גולש בשם פיטר נאן העלה ליוטיוב סרטון שלם אשר מנסה לשכנע באמצעות תמונות את התיאוריה, זאת על סמך שיערה הבהיר של ננסי – המזכיר את זה של ג'ונסון ומנוגד לשיער הכהה של הוריה. לצד השמועות השערורייתיות, עלו לרשת גם בדיחות על הרומן הסודי. חלק מהבריטים התלוצצו על כך שמדובר בכלל ברומן הקואליציוני בין קמרון לסגן ראש הממשלה, ניק קלג. אתר העוסק בסאטירה, "The Steeple Times", בחר בתמונה מעובדת של השניים המוצגים ככוכבי "טיטאניק" אשר הופצה ברשת כתמונת השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומן עם הסגן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

היו גם צייצנים ברשת טוויטר אשר התבדחו על רומן סודי בין קמרון לבין נשיא ארה"ב ברק אובמה, אשר ביקר בחודש שעבר בוושינגטון. אחד הצייצנים כתב: "דייויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, מבקר את ברק אובמה, נשיא ארצות הברית. שום דבר אף פעם אינו פשוט כפי שהוא נראה". אתר סאטירה בריטי בשם "לונדון ספין" לא הרחיק לכת מהבית ברחוב דאונינג 10 ובכלל ייחס את הרומן הלוהט לחתולים של משפחת קמרון – לארי ופרייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבים? החתולים של דאונינג 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נודע כי קמרון קיים לאחרונה שורת שיחות חירום במעונו הרשמי ברחוב דאונינג 10, אחרי שנודע לו על טענות בגין "רומן שערורייתי". לפי הדיווח בעיתון "דיילי מייל", לרומן הזה עלולות להיות השלכות משמעותיות עבורו. בשל סיבות משפטיות, לא נחשף בדיווח מי המעורבים ברומן, או אפילו מתי הוא התקיים, פרט לכך ש"שני אנשים בגיל העמידה" קשורים בו. עם זאת, לפי ה"מייל", כאשר נודע לקמרון אודות זהותם של המאהבים הוא היה "המום והבין מיד את חשיבותו של הסיפור". ראש הממשלה ועוזריו שוחחו על המשמעות שבדליפת הסיפור לתקשורת, ועל ההשפעות של מקרה כזה על עתידו הפוליטי.

מקור בכיר אמר לעיתון: "החשיפה הזאת היא כמו דינמיט. אף אחד מאיתנו לא יכול היה להאמין לכך כשהוא שמע על זה לראשונה. כולנו פשוט חשבנו – זה בלאגן אחד גדול". המקור הוסיף כי פרט להשלכות הפוליטיות, חשיפת הרומן גרמה "למצוקה רבה לגורמים חפים מפשע". לפי הדיווח, קמרון עודכן בעניין במהלך השבועות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully