וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סודי מסעיר את בריטניה: "ראש הממשלה בהלם"

לפי דיווח בצהובונים, דיוויד קמרון עודכן בפרטי הרומן, שעלולות להיות לו השלכות משמעותיות עבורו. "זו חשיפה שהיא כמו דינמיט", אמר גורם בכיר, "קשה להאמין לסיפור הזה"

רומן שמסעיר את בריטניה עלול לעלות לראש הממשלה בכיסאו, כך נרמז בצהובוני הממלכה. ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, קיים לאחרונה שורת שיחות חירום במעונו הרשמי ברחוב דאונינג 10, אחרי שנודע לו על טענות בגין "רומן שערורייתי". לפי הדיווח בעיתון "דיילי מייל", לרומן הזה עלולות להיות השלכות משמעותיות עבורו.

בשל סיבות משפטיות, לא נחשף בדיווח מי המעורבים ברומן, או אפילו מתי הוא התקיים, פרט לכך ש"שני אנשים בגיל העמידה" קשורים בו. עם זאת, לפי ה"מייל", כאשר נודע לקמרון אודות זהותם של המאהבים הוא היה "המום והבין מיד את חשיבותו של הסיפור". ראש הממשלה ועוזריו שוחחו על המשמעות שבדליפת הסיפור לתקשורת, ועל ההשפעות של מקרה כזה על עתידו הפוליטי.

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון. GettyImages
צרות ברחוב דאונינג. דיוויד קמרון/GettyImages

מקור בכיר אמר לעיתון: "החשיפה הזאת היא כמו דינמיט. אף אחד מאיתנו לא יכול היה להאמין לכך כשהוא שמע על זה לראשונה. כולנו פשוט חשבנו – זה בלאגן אחד גדול". המקור הוסיף כי פרט להשלכות הפוליטיות, חשיפת הרומן גרמה "למצוקה רבה לגורמים חפים מפשע". לפי הדיווח, קמרון עודכן בעניין במהלך השבועות האחרונים.

אם הרומן הסודי ייצא לאור, הדבר צפוי להוביל לתדהמה ציבורית, במידה מקבילה לחשיפת הרומן מחוץ לנישואים שניהל ראש הממשלה לשעבר ג'ון מייג'ור עם חברת הפרלמנט אדווינה קרי. השניים ניסו לשמור על סודיות הקשר ביניהם במשך שני עשורים - עד שנת 2002.

רק לפני כמה שבועות חוותה המפלגה השמרנית טלטלה משמעותית כאשר נודע שסגן יו"ר הפרלמנט, מקורבו של קמרון נייג'ל אוונס, נעצר בשל טענות כי הוא אנס אדם אחד ותקף מינית אחר בין השנים 2009 ועד 2013 - האשמות שהוא כינה "שקריות לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully