וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בבריטניה: סגן יו"ר הפרלמנט חשוד באונס גבר

5.5.2013 / 15:25

בכיר מפלגת השמרנים נייג'ל אוונס נעצר אמש בחשד שאנס את אחד ממכריו ושתקף גבר נוסף, אך מכחיש את הטענות נגדו. שר ההגנה: מעריך שהוא לא יוכל להמשיך לכהן בתפקיד

צילום: רויטרס, עריכה: יבגני גרצנשטיין

סגן יו"ר הפרלמנט בבריטניה נעצר בחשד שאנס גבר אחד ותקף מינית גבר נוסף. נייג'ל אוונס, בן 55 ממפלגתו של ראש הממשלה דיוויד קמרון, הכחיש בתוקף את הטענות נגדו. אוונס נעצר אמש (שבת), והחקירה מתמקדת בשני מקרים של תקיפה, שאירעו לכאורה בביתו בעיירה קטנה במחוז לנקשייר שבצפון אנגליה, בחודש יולי 2009 ובחודש מרץ השנה.

אוונס שוחרר בערבות, ואמר לכתבים סמוך לביתו כי התלונות הוגשו על ידי שני גברים שהכיר היטב. "עד אתמול, התייחסתי לשניהם כאל ידידיי", אמר במסיבת עיתונאים מאולתרת בחצר הפאב המקומי. "התלונות שקריות לחלוטין, ואני לא מבין מדוע הן הוגשו, בייחוד מכיוון שנפגשתי עם אחד המתלוננים בשבוע שעבר".

סגן יו"ר הפרלמנט של בריטניה נייג'ל אוונס. רויטרס
אוונס משוחח עם כתבים מחוץ לפאב המקומי, ליד ביתו/רויטרס

שר ההגנה של בריטניה, פיליפ האמונד, אמר כי הוא "מזועזע" למשמע החשדות נגד עמיתו למפלגה, ואמר כי יהיה זה קשה מאוד עבור אוונס להמשיך בתפקידו בזמן החקירה.

אוונס מכהן בפרלמנט זה 20 שנים ולפני שלוש שנים נבחר לכהן כאחד משלושה סגני יושב-הראש. תפקידו מתרכז בהשלטת סדר בבית הנבחרים - הבית התחתון של הפרלמנט בלונדון. הוא כיהן כסגן יו"ר מפלגת השמרנים בשנים 2001-1999 וכשר בממשלת הצללים לענייני ווילס. ב-2010, סיפר בראיון לעיתון כי הוא הומוסקסואל.


תיעוד: חבר פרלמנט בבוליביה אונס אישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully