וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חבר פרלמנט בבוליביה צולם אונס אישה

סרטון ממצלמת אבטחה מציג את חבר הפרלמנט מנצל את העובדה שהאישה שתויה ושרועה על רצפת בית הנבחרים. לאחר הדלפת הסרטון קרא הנשיא מוראלס להשעות המעורבים

צילום: צילום מצלמות אבטחה עריכה: טל רזניק

טיוח של ניסיון אונס בפרלמנט בבוליביה: חבר פרלמנט בוליביאני נתפס בעדשת מצלמת האבטחה כשהוא מבצע מעשים מגונים באישה על רצפת בית הנבחרים, בעת שהייתה מחוסרת הכרה. המקרה אירע לפני כחודש בבירה החוקתית של בוליביה - סוקרה, אך לפני ימים אחדים הסרטון דלף לרשת וזעזע את המדינה. הרשויות לא פרסמו את דבר האירוע עד לדליפת הסרטון והחשוד בתקיפה המשיך בעבודתו כרגיל.

בסרטון ניתן לראות את דומינגו אלסיביה ריברה, מחוקק בבוליביה, מנצל את העובדה שעמיתתו לעבודה מחוסרת הכרה וגורר אותה מכיסאה לרצפה, לאחר שעל פי החשד התעלפה משתיית אלכוהול במסיבה לכבוד החגים. לאחר שהאורות כבו הוא ביצע בה מעשים מגונים במשך דקות ארוכות. רק כאשר האורות נדלקו שוב ואנשים נוספים נכנסו לחדר ריברה חדל ממעשיו, רכס את מכנסיו ואז הניח את האישה בחזרה על הכיסא וישב לצידה.

מדיווח של רשת ABC, השומרים שהיו בתפקיד באותו הערב הודחו מתפקידם לאחר האירוע ואילו קרבן האירוע הועברה לתפקיד אחר. נשיא בוליביה, אבו מוראלס, קרא להשעות את המעורבים עד לבירור המקרה בבית המשפט. בנוסף, ציין כי נפתחה חקירה לבקשת היועץ המשפטי לממשלה. לאחרונה הכריז הנשיא על שנת 2013 כ"שנה לסיום כל צורות האלימות נגד נשים ונערות" בבוליביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully