וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד אנס קשישה במוסד - והלך לצפות בטלוויזיה

15.1.2013 / 11:47

החשוד, איש צוות בבית חולים גריאטרי בשפלה, חשוד כי אנס את הקשישה בת ה-80 במהלך משמרת. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. אשתו: "מאמינה לו ב-100%"

איש צוות בבית חולים גריאטרי נעצר אתמול (שני) בחשד שאנס במוצאי שבת האחרונה קשישה כבת 80 בבית חולים גריאטרי בשפלה. החשוד, בן 34, אשר מכחיש את המיוחס לו, הובא הבוקר לבית משפט השלום ברמלה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו בעשרה ימים. סנגורו, עו"ד גיורא זילברשטיין, מסר בתגובה כי "מדובר בעובד מסור המועסק כתשע שנים".

שביתת אחיות בבית החולים הלל יפה, דצמבר 2012. שלומי גבאי
על פי החשד, לאחר המעשה פנה העובד לצפות בטלוויזיה במחלקה/שלומי גבאי

מהחקירה עולה כי במוצאי שבת האחרונה טיפל החשוד במהלך משמרתו בקשישה, אז ביצע על פי החשד את המעשה. לאחר מכן פנה החשוד לצפות בטלוויזיה במחלקה. עוד עולה כי בשלב מסוים הגיעה בתה של הקשישה, וזו סיפרה לה על דבר האונס ואף הצביעה על החשוד. ואולם, העובד המשיך במשמרתו כרגיל, ורק ביום שני נקרא להגיע למשטרה, שם הטיחו בו את האשמה ועצרו אותו. לפני הדיון אמרה אשתו של החשוד: "אני מאמינה בבעלי ב-100%. הוא לא עשה דבר כזה". לדברי סנגורו של החשוד, המתלוננת עצמה אמרה לפני כמה ימים כי היא מרוצה מאופן טיפולו של העובד.

מעצר העובד הכה בתדהמה את עובדי בית החולים. אחת העובדות שהגיעה לבית המשפט אמרה כי מדובר באדם מסור מאוד. לדבריה, "אני מכירה אותו הרבה שנים. זה פשוט לא הגיוני. אני מקווה שזה ייגמר היום. מדובר בדבר הזוי. פשוט לא יכול להיות דבר כזה". עובדת אחרת הוסיפה כי "מדובר בבעל ואב מאושר, שסובבים אותו חברים גם בשעות הפנאי ושלא מסתכל על אף אחת. הוא עסוק בלהסתכל על התמונות של הילדים שלו בפלאפון. אני בטוחה שהוא ייצא מפה היום". עוד סיפרה העובדת כי על פי הנחיות בית החולים, גבר אינו נוהג לטפל באישה כשהוא לבד במחיצתה, וכי ולרוב אישה מטפלת בחולה, ועל כן המצב "לא ייתכן ולא הגיוני".

בתחילת החודש הוגש כתב אישום נגד אזרח אריתריאה, בן 19, הנאשם באונס, התעללות ובביצוע מעשה סדום בקשישה בת 83 בדרום תל אביב בחודש שעבר. על פי כתב האישום, הצעיר הגיע לביתה של הקשישה בשעת בוקר מוקדמת, קפץ מעל הגדר לתוך חצר הבית והתנפל עליה. היא ניסתה לזעוק לעזרה, והוא סתם את פיה, הפיל אותה על מזרון בחצר ואנס אותה תוך שהוא מתעלם מזעקותיה ומתחינותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully