וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר אנס קשישה בת 82 וצעירה

רמי שני

10.5.2010 / 13:49

מוען עבוד נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע שני מקרי אונס - קשישה בת 82 משדרות וצעירה מהצפון. הצעיר חשוד בנוסף בניסיון אונס של צעירה נוספת. באמצעות דגימות DNA הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיו

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: רועי כ"ץ)

המשטרה הצליחה לפענח שני מקרי אונס מזעזעים שאירעו בעיר שדרות ובצפון הארץ, על פי החשד, על ידי אותו אדם. בשבוע שעבר נעצר מוען עבוד, תושב הכפר עילוט בצפון בן 22, לאחר שעל פי החשד ניסה לבצע אונס בתחילת חודש מאי באזור צומת המוביל. שוטר ומאבטח שהיו במקום, שמעו צעקות של אישה מחורשה סמוכה וחשו לעזרתה. האיש נמלט אולם על פי התיאורים שהמשטרה קיבלה וחומר הראיות שנאסף בזירת האירוע, הצליחו חוקרי משטרה בצפון להגיע אל החשוד ולעצור אותו.

במקביל, נעשו הצלבות חקירה וממצאים ברמה הארצית והתברר שהתיאור של האיש דומה לתיאורו של חשוד באונס קשישה בת 82 בשדרות בחודש מרס 2009. "הוא בא אלי כשהייתי בגינה, סחב אותי לתוך הבית ואנס אותי", סיפרה הקשישה בחקירתה, "התחננתי לפניו שיעזוב אותי כי אני קשישה. אבל הוא הכאיב לי מאוד. עד עכשיו כואב לי ממה שהוא עשה לי". במהלך התקופה שחלפה מאז, הספיק האיש להיות מעורב ככל הנראה במקרה אונס נוסף.

"הוא העלה צעירה בת 19 טרמפ באזור חדרה", סיפר סגן ניצב שמעון נחמני, מפקד משטרת שדרות שחוקריו ניסו להתחקות אחר האיש, "מעדותה עולה, שהוא סטה ברכב בו נסעה עימו לחורשה ואנס אותה באכזריות. כשקיבלנו את הפרטים על האירוע הזה, גילינו מאפיינים דומים. צוות החקירה הציג בפניה צילומים של כלי רכב אפשריים וכן את קלסתרון האיש, כפי שסיפקה הקשישה שנאנסה על פי החשד בשדרות. החשד שמדובר באותו אדם, הלך וגבר. בעקבות ניסיון האונס בתחילת החודש באזור צומת המוביל, קיבלנו שוב את ממצאי החקירה וגם מהם עלה, שמדובר ככל הנראה באותו אדם".

צוותי החקירה פעלו לחפש אותו בכפרי הצפון גם על בסיס דגימות DNA שנאספו בזירות האונס השונות. האיש נעצר לפני מספר ימים והובא לחקירה. בשלב זה הוא מכחיש את מעשי האונס המיוחסים לו, אך מהראיות שיש בידי החוקרים עולים כלפיו חשדות משמעותיים ביותר. "דפוס הפעולה שלו היה דומה. הוא הגיע לתחנות הסעה, הציע טרמפ לצעירות ואז ביצע את זממו" סיפר החוקר מיכאל קטורזה מהיחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש.

"המעשים שהוא חשוד בהם אכזריים מאוד וחמורים כלפי הקורבנות שלו. הם נעשו ללא שום רגש ובעצם מבלי לחוס עליהן כלל", סיפר סנ"צ נחמני, "אבל האמצעים בהם השתמשנו, בהחלט הביאו לסגירת לולאה סביבו. החקירה עדיין בעיצומה וכשהיא תסתיים, נוכל להגיש בעניינה כתב אישום".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully