וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: לא התקבל לעבודה כי הוא "מכוער מדי"

סטודנט שהתעניין בעבודה כמשיט סירות תיירים בקיימברידג' נדחה, לדבריו על סמך מראהו החיצוני: "אמרו לי: 'חבר, צריך להיראות טוב בשביל העבודה הזאת'". חברת השיט מכחישה

בן קרונין, סטודנט בן 20 לפסיכולוגיה, בסך הכול חיפש עבודה זמנית לחופשת הקיץ. הוא לא תיאר לעצמו שבמקום להרוויח קצת "כסף כיס", הוא יספוג עלבון צורב במיוחד. קרונין, הלומד באוניברסיטת "אנגליה רסקין" בקיימברידג' התעניין בעבודה כמשיט סירות תיירים בנהרות הזורמים בעיר. לדבריו, איש צוות של חברת "סקודמור" המקומית דחה אותו בשל המראה החיצוני שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מספיק יפה? קרונין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"דיברתי עם האיש שמנהל את הסירות, וכששאלתי על עבודה, הוא הסתכל עליי מלמעלה למטה", סיפר קרונין ל"טלגרף" הבריטי. "הוא צחק ואמר: 'מצטער חבר, אתה צריך להיראות טוב בשביל העבודה הזאת'". קרונין הוסיף כי האדם שהעליב אותו היה "גבוה, כהה ונאה", מה שהעצים את ההשפלה שחש. הוא סיפר כי יש לו ניסיון בחתירה, והוא בטוח שהיה יכול לבצע את העבודה באופן ראוי. "אני לא מבין מה המראה שלי קשור להשגת העבודה", אמר.

קרונין התלונן בפני חברת השיט על היחס המפלה שקיבל, וזו פתחה בחקירה פנימית. לדברי החברה, אנשי הצוות לא מכירים אדם העונה על התיאור שסיפק קרונין. מנכ"ל החברה, רוד אינגרסנט, אמר ל"טלגרף" כי ההערה שציטט קרונין "אינה משהו שאנו מעודדים, ואנו מגייסים עובדים אך ורק על סמך קריטריונים מקצועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully