וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: קמרון ישב בטקס רשמי – בחולצה פתוחה

ראש ממשלת בריטניה התיישב בכסאו מיד לאחר נאום בנושא מצב הבנקים, מבלי שהבחין שמבעד לטוקסידו היוקרתי מבצבצת בטנו לכל אורכה. כעבור כמה דקות שם לב לכך וסגר את הכפתורים

ראש ממשלת בריטניה, דייויד קמרון, הגיע בתחילת השבוע לטקס ה"לורד מאיור סיטי", בלבוש מהודר במיוחד – חליפת טוקסידו עם עניבת פרפר לבנה. לאחר נאום שנשא על מצב הבנקים התיישב קמרון בכיסאו, אך כעבור זמן קצר נראה במצב מכובד הרבה פחות: כפתורי חולצתו נפתחו וביטנו בצבצה דרכם לכל אורכה.

לצערו של קמרון, אשתו סמנתה לא התלוותה אליו באותו ערב אל הטקס היוקרתי של הרובע הפיננסי של לונדון, המתקיים כבר כ-800 שנה. אבל גם מבלי שרעייתו תהיה שם כדי לסייע לו, כעבור מספר דקות הבחין קמרון בחשיפה הלא רצויה, וכפתר את חולצתו מחדש.

כעת ודאי מבין ראש הממשלה מעט לליבם של בני משפחת המלוכה קייט מידלטון והנסיך הארי, אשר תמונות חושפניות שלהם פורסמו בצהובונים בחודשים האחרונים. באוגוסט עורר עיתון ה"סאן" סערה כאשר פרסם לראשונה בבריטניה תמונות עירום של הנסיך הארי בעת שהותו בווגאס.

בספטמבר פורסמו תמונות של אשתו של הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט מידלטון, בעת חופשה של בני הזוג עם אחד מקרובי משפחתם, לורד לינלי, במחוז פרובאנס שבדרום צרפת. בחלקן נראית מידלטון ללא כל חלק עליון, כאשר היא אינה מודעת לנוכחות המצלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully