וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מחרים את "פוקס ניוז": "מתייחסים אלי באופן לא הוגן"

24.9.2015 / 5:42

המועמד הרפובליקני הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי לא ישתתף בתכניות של הרשת מפני שאינו מרוצה מהאופן שבו היא מסקרת את קמפיין הבחירות שלו. בציוצים נוספים תקף טראמפ את מגישי הרשת

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

(דונלד טראמפ בעימות הרפובליקני בחודש שעבר)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע אתמול (רביעי) כי לא יופיע בתכניות של רשת "פוקס ניוז" "בעתיד הנראה לעין", משום שאינו מרוצה מהאופן שבו הרשת מסקרת את קמפיין הבחירות שלו. בחשבון הטוויטר שלו כתב איש העסקים המיליארדר כי "פוקס ניוז" התייחסה אליו באופן "לא הוגן".

הכעס של טראמפ על הרשת התעורר אחרי העימות הרפובליקני הראשון לפני כחודש וחצי, שבמהלכו הוא התנגד לשאלות שנשאל. לדברי טראמפ, מגישת "פוקס ניוז" מייגן קלי שניהלה את העימות נהגה כלפיו בתקיפות. בריאיון לרשת CNN שעורר סערה בארצות הברית אמר טראמפ על קלי: "היה ניתן לראות את הדם יוצא לה מהעיניים. הדם יצא ממנה מכל מקום".


לקריאה נוספת:
העימות הרפובליקני השני ייתכן שסימן את תחילת ההידרדרות של טראמפ
העימות הרפובליקני: טראמפ חטף, בוש התוודה ופיורינה ניצחה
נשיא שחור שני ברצף? המועמד הרפובליקני שמאיים לטרוף את הקלפים

דונדל טראמפ ובן קרסון בעימות הטלוויזיוני של המפלגה הרפובליקנית, 17 בספטמבר 2015. רויטרס
טראמפ/רויטרס

הסכסוך עם הרשת עלה השבוע מדרגה בסדרת ציוצים של טראמפ בטוויטר, שבהם התלונן על הרשת ועל המנחים בה, כולל קלי. "למה שלא תביא לתכנית קצת 'ראשים מדברים' שיודעים משהו לשם שינוי במקום שונאי טראמפ הרגילים. משעמם", תקף טראמפ את מגיש הרשת ביל אוריילי. בציוץ אחר כתב: "אני מחליף ערוץ מפוקס עכשיו, מעולם לא חשבתי שזה יקרה".

ב"פוקס ניוז" לא הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully