וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערורייה החדשה של טראמפ: "מגישת העימות דיממה מכל מקום"

איש העסקים תקף את מייגן קלי, שהנחתה את עימות המועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית שבו השתתף. "שאלותיה היו מגוחכות. הדם יצא לה מהעיניים", אמר טראמפ ל-CNN. בשל זאת, בוטלה הגעתו לכנס בחירות. "חצה קווים אדומים"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ממשיך לייצר שערוריות: דונלד טראמפ, המועמד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית, נקלע לסערה נוספת לאחר הערות שהשמיע נגד מייגן קלי, שהגישה את העימות הראשון של המפלגה שהתקיים אתמול בחסות רשת "פוקס ניוז". בעקבות זאת, בוטלה היום (שבת) הגעתו לכנס שמרני באטלנטה.

בריאיון לרשת "CNN", התייחס טראמפ לוויכוח שניהל עם קלי במהלך העימות. המגישה דחקה את איש העסקים לפינה, כשהזכירה לו התבטאויות סקסיסטיות ושובניסטיות שהשמיע בעבר, שבהן כינה נשים "חזירות שמנות, כלבות וחיות דוחות".
טראמפ תקף את קלי וטען כי השאלות שלה היו "מגוחכות" ו"חסרות בסיס". לדבריו, "היה ניתן לראות את הדם יוצא לה מהעיניים. הדם יצא ממנה מכל מקום".

דונלד טראמפ בעימות המועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית, אוגוסט 2015. רויטרס
ממשיך לייצר סקנדלים. טראמפ בעימות, אתמול/רויטרס

על אף שטראמפ ניסה למזער נזקים ולהבהיר בטוויטר למה התכוון ("הדם נזל לה מהאף"), יוזם הכנס באטלנטה, שבו יתארחו המועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית, טוען כי טראמפ עבר הפעם את הגבול. "ניסיתי לתת מרחב תמרון גדול לטראמפ במסגרת הריצה שלו לנשיאות", הסביר אריק אריקסון, עורך האתר "RedState". "ואולם, יש קווים דקים שעל פוליטיקאים לא-מקצועיים לא לחצות. הגינות היא אחד מהם", אמר.

רופרט מרדוק, המיליארדר הרפובליקני ובעליה של רשת "פוקס ניוז", הגן על קלי ועל שני המגישים הנוספים של העימות - ברט בייר וכריס וולאס - בזמן שביקר את חברו טראמפ. "החבר דונלד צריך ללמוד שאלו החיים הציבוריים", כתב מרדוק בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully