וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: רקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון

טרם נפילת הרקטה לא נשמעה אזעקה משום שלא היה חשש היא תיפול באוזרים מיושבים. כוחות צבא סורקים את האזור. באירוע לא היו נפגעים. ביום שישי האחרון רקטה נפלה בלב שדרות והסבה נזקים

צילום: שי מכלוף עריכה: שניר דבוש

רקטה התפוצצה הלילה (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. טרם נפילת הרקטה לא נשמעה אזעקה "צבע אדום" היות ולא היה חשש כי הרקטה תיפול באזורים מיושבים. השיגור שזוהה מרצועת עזה, הינו ככל הנראה שיגור בודד. כוחות צבא סורקים את האזור. באירוע לא היו נפגעים וכן לא נגרם נזק.

ביום שישי התפוצצה רקטה בלב העיר שדרות ורסיסיה פגעו באוטובוס והסבו לו נזק וכן במבנה סמוך. כמו כן, אישה בשנות ה-40 לחייה לקתה בחרדה. שעות ספורות לאחר מכן, יירטה כיפת ברזל רקטה בשמי אשקלון. שתי רקטות נוספות התפוצצו כנראה בשטחים הפלסטיניים. בתגובה לירי הפציץ חיל האוויר בלילה שבין שישי לשבת תשתיות טרור בצפון רצועת עזה, בהן מפקדת חמאס. הארגון הסלפי "פלוגת השייח עמר חדיד", המזוהה עם ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), קיבל אחריות על ירי הרקטה בחשבון הטוויטר שלו.

אתמול הופעלה אזעקת "צבע אדום" בכמה יישובים במועצות האזוריות שדות נגב ושער הנגב. בתום סריקות התברר כי לא היו נפילות ומאוחר יותר הודיע דובר צה"ל כי מדובר היה בהתרעת שווא. בעקבות הירי לעוטף עזה ולנוכח החשש מירי נוסף על רקע המהומות בירושלים, נפרסה אתמול מערכת כיפת ברזל בנתיבות ובשדרות.

עוד בוואלה! NEWS:
פיצוץ בלון הגז בגן יבנה: גובר החשד לגרימת מוות ברשלנות
הח"כים הערבים: שמות עבריים במזרח ירושלים - "החלטה פירומנית"
נתניהו הורה לבחון נוהלי פתיחה באש, וינשטיין הביע ספקות

רקטה התפוצצה על אוטובוס בשדרות 18 בספטמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
האוטובוס שניזוק מרקטה בשדרות ביום שישי האחרון/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully