וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בלון הגז בגן יבנה: גובר החשד לגרימת מוות ברשלנות

21.9.2015 / 0:52

לאחר מותם של בני הזוג ג'הן, העלתה המשטרה הילוך בחקירת האירוע. היא צפויה לזמן לחקירה את בעלי החברה "אמישראגז", שטוענים כי אין להם קשר לתאונה, ולזמן לעדות את הבן, שנפצע בינוני. לבנה, שמתה אמש מפצעיה, הובאה למנוחות

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

שתי הלוויות ביום למשפחה אחת: לבנה ג'הן, שמתה אתמול (ראשון) מפצעיה בעקבות פיצוץ הגז בביתה שבגן יבנה, הובאה הלילה למנוחות בבית העלמין של המועצה המקומית בשפלה. עשרות בני אדם ליוו אותה בדרכה האחרונה. לבנה נטמנה לצד בעלה, אהרון, שנקבר כמה שעות קודם לכן. בשעות האחרונות חקירת הפיצוץ שאירע ביום שישי עלתה מדרגה ובמשטרה גובר החשד כי מדובר בגרימת מוות ברשלנות.

לאחר מותם של אהרון ולבנה ג'הן כבני 60 עברו חוקרי מרחב לכיש מחקירת חשד לרשלנות לחקירת חשד לגרימת מוות ברשלנות. הפיצוץ אירע כתוצאה מדליפת גז חריפה מהצנרת, שהותקנה כנראה באופן לא חוקי. במהלך היממות האחרונות נחקרו בעלי הדירה שבה גרו בני הזוג ומסרו את גרסתם לאירוע. במשטרה מתכוונים לזמן את בנם של הזוג, שרון, שניצל מהפיצוץ לתת עדות על מצב הגז בבית לפני שאירע הפיצוץ. כמו כן, מתכננים החוקרים לזמן לחקירה את בעלי חברת הגז "אמישראגז" לחקירה. במשטרה גם בודקים אם במרוצת השנים הגיעו נותני שירות שאינם מקצועיים כדי לתקן את מערכות הגז.

לקריאה נוספת:
"הוא בער וקרא לי: 'תציל אותי'": בן ההרוג בפיצוץ בלון הגז משחזר
"הצילו, יש אנשים בפנים": חשד לרשלנות בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה

בני הזוג אהרון ועליזה ג'הן שמתו בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה. באדיבות המשפחה
גרימת מוות ברשלנות. בני הזוג ג'הן/באדיבות המשפחה

לאחר הלוויית אביו שחזר שרון את הרגעים שאחרי הפיצוץ. "ראיתי שהדלת שממולי עפה, קפצתי מהמיטה והרגשתי שהגוף שלי נמס מהחום", הוא סיפר. "מיד נכנסתי חזרה ושמעתי את אימא שלי צועקת, 'שרון תציל אותנו' אז עטפתי את עצמי בשמיכת פוך וירדתי למקלט. הדלת של הממ"ד נפלה עליה, הוצאתי אותה, הדלת הייתה נעולה, אני לא יודע איך הדלת נפתחה ואז פתאום אני רואה את השכן רפי עומד לידי. בשלב זה הוציאו אותה החוצה והיא אמרה לי 'שרון, רוץ למטה, תציל את אבא, הוא נשרף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הלוויתה של לבנה ג'הן שמתה בפיצוץ בלון גז ביבנה 21 ספטמבר 2015. יותם רונן
קבריהם של בני הזוג/יותם רונן

שרון, אחד מארבעת הבנים של בני הזוג ג'הן, סיפר כיצד ירד למקלט כדי לנסות ולהציל את אביו. "כשירדתי הכול היה עשן ופיצוצים, החלונות נשברו, הקירות התפוצצו ופתאום אני רואה לפיד בוער שקורא לי 'שרון, תציל אותי'. תפסתי אותו בידיים, נשרפתי, רציתי להרים אותו להוציא אותו החוצה. נשרפו לי הידיים כי הוא היה בוער, השכבתי אותו על הרצפה וכיסיתי אותו עם הפוך שהיה עליי. עברתי שבעה מדורי גיהנום עד שהצלחתי להוציא אותו, 25 דקות לקחו לי להוציא אותו כשאנחנו עולים ונופלים במדרגות. זה היה איום ונורא".

מחברת "אמישראגז" נמסר: "ככל הידוע לחברה, מכלי הגז שהיו מחוברים למערכת הגז בעת האירוע, אינם מכלים של החברה ולא סופקו על ידה כלל".

(עדכון ראשון: 23:09)

הובא למנוחות ההרוג בפיצוץ בגן יבנה; בנו שנפצע: "ראיתי לפיד בוער". שי מכלוף
הבן שרון שנפצע בינוני יזומן לתת עדות/שי מכלוף
הלווייתה של לבנה ג'הן שמתה מפצעיה לאחר שנפגעה בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה. 20 בספטמבר 2015.. יותם רונן
מלווים את לבנה בדרכה האחרונה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully