וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא בער וקרא לי: 'תציל אותי'": בן ההרוג בפיצוץ בלון הגז משחזר

20.9.2015 / 15:10

בתום הלוויית אביו, וכשאמו נלחמת על חייה בבית החולים, שחזר שרון ג'הן את רגעי האימה לאחר הפיצוץ שאירע בבית הוריו, שבו נפצע בעצמו באורח בינוני. "רציתי להוציא אותו, נשרפו לי הידיים כי הוא בער"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

שרון, בנו של אהרון ג'הן, תושב גן יבנה בשנות ה-60 לחייו שמת היום (ראשון) מפצעיו לאחר שנפצע בשבוע שעבר באורח קשה בפיצוץ בלון גז בביתו, שחזר את האירוע הטרגי לאחר הלוויית אביו. "היה פיצוץ, ראיתי שהדלת שממולי עפה, קפצתי מהמיטה והרגשתי שהגוף שלי נמס מהחום", הוא סיפר. "מיד נכנסתי חזרה ושמעתי את אימא שלי צועקת, 'שרון תציל אותנו' אז עטפתי את עצמי בשמיכת פוך וירדתי למקלט. הדלת של הממ"ד נפלה עליה, הוצאתי אותה, הדלת הייתה נעולה, אני לא יודע איך הדלת נפתחה ואז פתאום אני רואה את השכן רפי עומד לידי. בשלב זה הוציאו אותה החוצה והיא אמרה לי 'שרון, רוץ למטה, תציל את אבא, הוא נשרף".

עוד בנושא:
בני זוג בשנות ה-60 לחייהם נפגעו קשה בפיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה
מת מפצעיו הגבר שנפצע בפיצוץ בלון גז בגן יבנה
"הצילו, יש אנשים בפנים": חשד לרשלנות בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה

קברו של אהרון ג'הן בבית העלמים בגן יבנה, ספטמבר 2015. שי מכלוף
"אני מבקש שתסלח לי". קברו של ג'הן בבית העלמין בגן יבנה, היום/שי מכלוף

הוא לא חשב פעמיים וירד למקלט. "לא יודע איך ירדתי, כל השכונה ניסתה לרדת מהמדרגות אבל אף אחד לא הצליח. כשירדתי הכול היא עשן ופיצוצים, החלונות נשברו, הקירות התפוצצו ופתאום אני רואה לפיד בוער שקורא לי 'שרון, תציל אותי'. תפסתי אותו בידיים, נשרפתי, רציתי להרים אותו להוציא אותו החוצה. נשרפו לי הידיים כי הוא היה בוער, השכבתי אותו על הרצפה וכיסיתי אותו עם הפוך שהיה עליי. עברתי שבעה מדורי גיהנום עד שהצלחתי להוציא אותו, 25 דקות לקחו לי להוציא אותו כשאנחנו עולים ונופלים במדרגות. זה היה איום ונורא".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אהרון ג'הן. באדיבות המשפחה
"אתה תהיה בגן עדן, אנחנו אוהבים אותך". אהרון ג'הן/באדיבות המשפחה

שרון, כבן 40, נפצע בפיצוץ באורח בינוני והוא סובל מכוויות בידיו ומשאיפת עשן. הוא שוחרר היום מבית החולים עקב השיפור שחל במצבו ועל מנת להשתתף בהלווייתו של אביו, לצד עשרות בני משפחה וחברים. "אני מבקש שתסלח לי שלא הצלחתי להוציא אותך מהאש מהר יותר", ספד לאביו, כשהוא עומד לצד שלושת אחיו שמיררו בבכי.

"מעולם לא פגעת באיש, כל מי שפנה אלייך, פתחת בפניו את ליבך וכיסך", ספד לו בנו יוסי. "היית איש של שלום, ברחת מסכסוכים. רק לפני שבוע אמרת לאימא שאתה לא יכול בלעדיה ושתלכו ביחד, אתה תהיה בגן עדן, אנחנו אוהבים אותך".

מי שלא השתתפה בהלוויה היא לבנה, אם המשפחה, שנלחמת על חייה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא שבתל השומר, כשהיא סובלת מכוויות ב-70% מחלקי גופה. לפי החשד, הגורם לפיצוץ היא דליפת גז חריפה מהצנרת, שהותקנה באופן לא חוקי.

פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. חטיבת דובר המשטרה,
זירת הפיצוץ בליל חמישי/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully