וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצילו, יש אנשים בפנים": חשד לרשלנות בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה

18.9.2015 / 10:15

חוקרי השריפות סיימו את חקירת האירוע, שבו נפצעו קשה אהרון ולבנה ג'הן, בני זוג בשנות ה-60 לחייהם בפיצוץ בביתם. לפי החשד, הגורם לפיצוץ הוא צנרת שהותקנה בצורה לא חוקית. שכן: "שמענו פיצוץ אדיר, כאילו שקסאם נפל"

צילום: אבי כהן, מד"א, יניר יגנה, עריכה: טל רזניק

כמה שעות לאחר פיצוץ בלון הגז אמש בבית בגן יבנה, שהביא לפציעתם באורח קשה של אהרון ולבנה ג'הן, בני זוג בשנות ה-60 לחייהם, חוקרי השריפות סיימו הבוקר (שישי) את חקירת האירוע והגיעו למסקנה כי אחת הסיבות לפיצוץ היא דליפת גז חריפה מהצנרת, שהותקנה באופן לא חוקי. לפי החשד, רשלנות זו הביאה לדליפת הגז. החוקרים מתחנת אשדוד העבירו את הממצאים למשטרה להמשך חקירת הנסיבות.

אמש, מעט אחרי השעה 23:30, דווח למוקד 100 של המשטרה על פיצוץ ושריפה בתוך בית ברחוב הרב הרצוג בגן יבנה. חובשים ופרמדיקים של מד"א, יחד עם כוחות של משטרת קריית מלאכי ותחנת גן יבנה, הגיעו למקום. צוות מד"א העניק לבני הזוג, שנפגעו וסבלו מכוויות בדרגות ב' ו-ג' בכ-70% מגופם, טיפול ראשוני ופינו אותם לבית החולים שיבא בתל השומר כשהם מורדמים ומונשמים.

בנם של בני הזוג ג'הן, כבן 40, נפגע בינוני מכוויות בידיו ומשאיפת עשן ופונה גם כן לבית החולים שיבא. גבר נוסף כבן 60 נפגע באורח קל משאיפת עשן ופונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים קפלן ברחובות.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי ערב סוער: כ-5,000 שוטרים נפרסו בירושלים מחשש למהומות
"כל דקה קריטית": התיעוד האחרון של הצעיר שנעדר באומן
סערת המפכ"ל: וינשטיין ייבחן מחדש את המשך בדיקתו של הירש

פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. מגד גוזני
חשד לרשלנות. הריסות הבית בגן יבנה, הלילה/מגד גוזני

אלי סוויסה, שגר בסמוך לבית שבו אירע הפיצוץ, שיחזר את שאירע. "ישבתי עם אשתי בסלון ושתינו קפה. פתאום שמענו פיצוץ אדיר, כאילו שקסאם נפל אצלנו ברחוב", סיפר.

"יצאתי החוצה במהירות, וגיליתי שעשן עולה מתוך הבית. נכנסתי פנימה וראיתי שאש בוערת בכל מיני מקומות. אחד השכנים, שהגיע לפניי לבית, צעק: 'הצילו הצילו, יש אנשים בפנים'. ירדנו לכיוון המדרגות והצלחנו למשוך את אחד האנשים שהיו בפנים. הוא דימם כולו עם דרגת כווייה מאוד גדולה. אחרי עשר דקות הגיעו אמבולנס ומכבי אש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. מגד גוזני
סלון הבית ההרוס ביבנה/מגד גוזני

פרמדיק מד"א שי אלזמי סיפר: "המבנה היה חשוך ובחצר ניתן היה לראות הרס גדול שנגרם במקום. מחוץ לבית בחצר איתרנו ארבעה פצועים, שניים מהם גבר ואישה בשנות ה-60 שישבו כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מכוויות קשות בגופם, גבר כבן 40 התהלך כשהוא מתקשה לנשום לאחר ששאף עשן וסבל מכוויות בידיים וגבר נוסף כבן 60 ששאף עשן התהלך במקום. הענקנו לפצועים הקשה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן נוזלים, הרדמה, הנשמה וטיפול תרופתי ולשניים האחרים טיפול נשימתי תומך ופינינו אותם במהירות לבית החולים".

פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. מגד גוזני
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully