וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי שבעלה נקבר: מתה האישה שנפצעה בפיצוץ הגז בגן יבנה

20.9.2015 / 21:01

לבנה ג'הן כבת 60 אושפזה במצב אנוש מאז הפיצוץ שאירע ביום שישי בביתה שבגן יבנה. בעלה אהרון הובא מוקדם יותר למנוחות ובמהלך ההלווייה סיפר הבן: "אימא שלי צעקה, 'שרון תציל אותנו'"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

שעות אחרי שנטמן בעלה, אהרון ג'הן, מתה הערב (ראשון) בבית החולים שיבא שבתל השומר לבנה ג'הן כבת 60 שנפצעה בשבוע שעבר באורח אנוש בפיצוץ בלון גז בביתה בגן יבנה. בני הזוג הותירו אחריהם ארבעה בנים. האם תובא למנוחות בשעה 23:00 בבית העלמין בגן יבנה.

שרון, בנם שנפצע באורח בינוני, שחזר לאחר ההלוויה את האירוע הטרגי. "היה פיצוץ, ראיתי שהדלת שממולי עפה, קפצתי מהמיטה והרגשתי שהגוף שלי נמס מהחום", הוא סיפר. "מיד נכנסתי חזרה ושמעתי את אימא שלי צועקת, 'שרון תציל אותנו' אז עטפתי את עצמי בשמיכת פוך וירדתי למקלט. הדלת של הממ"ד נפלה עליה, הוצאתי אותה, הדלת הייתה נעולה, אני לא יודע איך הדלת נפתחה ואז פתאום אני רואה את השכן רפי עומד לידי. בשלב זה הוציאו אותה החוצה והיא אמרה לי 'שרון, רוץ למטה, תציל את אבא, הוא נשרף".

מחקירת האירוע עולה כי אחת הסיבות לפיצוץ היא דליפת גז חריפה מהצנרת, שהותקנה באופן לא חוקי. לפי החשד, רשלנות זו הביאה לדליפת הגז. החוקרים מתחנת אשדוד שביצעו בדיקות בזירה, העבירו את הממצאים למשטרה להמשך חקירת הנסיבות.

לקריאה נוספת:
"הוא בער וקרא לי: 'תציל אותי'": בן ההרוג בפיצוץ בלון הגז משחזר
"הצילו, יש אנשים בפנים": חשד לרשלנות בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה

בני הזוג אהרון ועליזה ג'הן שמתו בפיצוץ בלון הגז בגן יבנה. באדיבות המשפחה
בני הזוג אהרון ולבנה ג'הן/באדיבות המשפחה

שרון סיפר כי לא חשב פעמיים וירד למקלט כדי לנסות ולהציל את אביו. "לא יודע איך ירדתי, כל השכונה ניסתה לרדת מהמדרגות אבל אף אחד לא הצליח. כשירדתי הכול היה עשן ופיצוצים, החלונות נשברו, הקירות התפוצצו ופתאום אני רואה לפיד בוער שקורא לי 'שרון, תציל אותי'. תפסתי אותו בידיים, נשרפתי, רציתי להרים אותו להוציא אותו החוצה. נשרפו לי הידיים כי הוא היה בוער, השכבתי אותו על הרצפה וכיסיתי אותו עם הפוך שהיה עליי. עברתי שבעה מדורי גיהנום עד שהצלחתי להוציא אותו, 25 דקות לקחו לי להוציא אותו כשאנחנו עולים ונופלים במדרגות. זה היה איום ונורא".

שרון, כבן 40, סובל מכוויות בידיו ומשאיפת עשן. הוא שוחרר היום מבית החולים עקב השיפור שחל במצבו ועל מנת להשתתף בהלווייתו של אביו, לצד עשרות בני משפחה וחברים. "אני מבקש שתסלח לי שלא הצלחתי להוציא אותך מהאש מהר יותר", ספד לאביו, כשהוא עומד לצד שלושת אחיו שמיררו בבכי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קברו של אהרון ג'הן בבית העלמים בגן יבנה, ספטמבר 2015. שי מכלוף
קברו של האב/שי מכלוף
פיצוץ בלון גז בבית בגן יבנה. מגד גוזני
הנזק שהותירה השריפה/מגד גוזני
הובא למנוחות ההרוג בפיצוץ בגן יבנה; בנו שנפצע: "ראיתי לפיד בוער". שי מכלוף
שרון, בנם של הזוג בהלווית אביו/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully