וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא אשם": טיגריס ישראלי הרג מטפלת בגן חיות בניו זילנד

עוז הטיגריס הגיע לגן החיות לפני תשע שנים מהספארי ברמת גן. ככל הנראה תקף את המטפלת כשניקתה את החצר. שגית הורוביץ, דוברת הספארי, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "אין לי ספק שזו טעות אנוש. לעוז יש מזג מצוין"

עריכה: ניר חן צילום: דוד קורן

טרגדיה אירעה אתמול (ראשון) בגן החיות המילטון שבניו זילנד כשמטפלת בכירה הותקפה למוות על ידי טיגריס סומטרי. הטיגריס, עוז בן ה-11, הוא יליד הספארי ברמת גן. על פי דיווחים מקומיים, הטיגריס שהה בחצר עם לביאה ותקף את המטפלת כאשר ניקתה את החצר. בגן החיות היו בזמן התקיפה כתריסר מבקרים, אבל הם לא ראו את המתרחש. עובדי גן החיות פינו אותם מהמקום וסגרו את המקום למבקרים עד ליום שלישי.

מיד לאחר התקרית הושם הטיגריס עוז בבידוד. עדיין לא ברור אם יוחלט להמיתו בעקבות התקרית הקטלנית. המטפלת הבכירה, סמנתה לינדה קוודווה בת ה-43, נהרגה במקום. היא עבדה בגן החיות במשך יותר מ-20 שנה. המשטרה המקומית פתחה בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
המלחמה במיידי האבנים: ייבחנו מחדש נוהלי פתיחה באש
אושר מעצרו המנהלי של מאיר אטינגר, "היעד המרכזי של השב"כ"
אב תיעד את בנו הקטין נוהג ברכב: "כריש, תן גז!". צפו

המטפלת שנטרפה על ידי טיגריס בניו זילנד, סמנת'ה לינדה קודווה. אתר גן החיות המילטון, צילום מסך
סמנתה לינדה קוודווה, המטפלת שנהרגה/צילום מסך, אתר גן החיות המילטון

שגית הורוביץ, דוברת הספארי ברמת גן, העריכה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי אחד מהמנעולים במקום לא היה סגור כמו שצריך. "לא הייתי מאשימה את עוז בסיפור הזה. אין לי ספק שזו הייתה טעות אנוש. כשמדובר בחיות בר צריך לנקוט באמצעי זהירות חמורים. אצלנו בספארי, בכל בתי הלילה יש שלושה בריחים, גם אם אחד מתקלקל השניים האחרים יעבדו. ויש תמיד עוד אדם שיגבה אותך וישמור לך על הגב".

היא העריכה כי עוז לא יומת. "אם אפשר להציל את המטפלת, היו עושים הכול, אבל עכשיו בדיעבד, קשה לי להאמין שמישהו יחליט להרוג אותו". לדבריה, בעקבות הטרגדיה יחדדו את הנהלים בגן החיות המילטון וגם בספארי ובגני חיות אחרים בעולם. "מדובר בגן חיות נפלא ומקצועי, וקשה להאמין שזה קרה להם. זה מעיד על כך שאי אפשר להיות זהיר מדי".

הורוביץ סיפרה כי עוז ואחותו עוצמה עזבו את הספארי ברמת גן לפני תשע שנים. "הייתה התלבטות גדולה כשהוא עזב והיה רגע מאוד מרגש, אז עוד התנהגנו אחרת והיום אנחנו לא מתערבים בגידול. ניסינו ללטף אותו. הם היו שניהם עם מזג מצוין וההורים שלהם גידלו אותם לתפארת. היה ברור שיהיה דור המשך מצוין. לעוז גם נולדו חמישה גורים והוא הצלחה אדירה. סוף טוב כבר לא יהיה לסיפור הזה".

(עדכון ראשון: 20:17)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
עוז הטיגריס הישראלי שטרף מטפלת בניו זילנד. טיבור יגר, מערכת וואלה! NEWS
"בעל מזג נוח", הטיגריס עוז/מערכת וואלה! NEWS, טיבור יגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully