וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב תיעד את בנו הקטין נוהג ברכב: "כריש, תן גז!". צפו

20.9.2015 / 16:36

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה קטין שאינו מחזיק ברישיון נהיגה נוהג ברכב לצד אביו, שמשבח אותו על ביצועיו. הסרטון הועלה לפייסבוק, אך הורד ממנו. האב: "אין תגובה ואין נעליים"

עריכה: גדי וינסטוק

סרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS מתעד נער שגילו צעיר בהרבה מהגיל המותר לנהיגה נוהג ברכב ואביו, שככל הנראה צילם את הסרטון, נשמע מדרבן אותו ומתגאה בו. "נהג מספר אחת של אבא", "אתה כריש", הן רק חלק מהמחמאות שאותן הרעיף האב על בנו הקטין. בסרטון נשמע בנו אומר לו: "אתה מצלם את זה לאימא? אני נוהג", כשאביו משיב לו: "תן גז, תן גז, תן גז, עוד גז... תן בראש... רד לאט יש במפרים, לא ברקס חזק".

האב העלה את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלו אך מחק אותו מאז, כנראה לאחר שקיבל תגובות קשות שמתחו ביקורת על התיעוד ועל העובדה כי אפשר לבנו לנהוג ברכב ללא רישיון נהיגה. הנער תועד נוהג על דיונות המצריכות מיומנויות נהיגה בשטח ברכב מסוג איסוזו רודיאו.

מהאב נמסר בתגובה לוואלה! NEWS: "אין תגובה ואין נעליים".

ממשטרת התנועה נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה בימים אלו.

לקריאה נוספת:
הולך רגל כבן 50 נהרג מפגיעת כלי רכב בבאר שבע
"לכוד מתחת לרכב הסעות": ילד בן שבע נהרג בתאונה בחיפה

סקר: אחד משלושה נערים הודה כי נהג ללא רישיון

מסקר שערכה עמותת "אור ירוק" עולה כי אחד מכל שלושה נערים שאין ברשותם רישיון נהיגה (31%) הודו שהם נוהגים ללא רישיון. 36% דיווחו כי הם מכירים מישהו שנוהג ברכב אף שאין לו רישיון. 13% טענו כי הם מכירים ילדים ובני נוער בני 16-12 שנהגו ללא רישיון עוד עולה מהסקר כי מדי שנה נתפסים כאלף בני נוער על ידי המשטרה לאחר שנהגו ללא רישיון.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר בתגובה: "אנשים לא חוששים לנהוג ללא רישיון או לתת לילדים שלהם לנהוג ללא רישיון כשהם מסכנים את עצמם ואת שאר משתמשי הדרך כי הם בטוחים שהמשטרה לא תתפוס אותם. למשטרת התנועה חסרות מאות ניידות ומאות שוטרים כדי להגדיל את הנראות וליצור אווירה שתמנע עבירות תנועה. הפתרון הוא בחיזוק אגף התנועה במשטרה באמצעות רכישה של ניידות חדשות שיגבירו את ההרתעה וימנעו את התאונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully