וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכוד מתחת לרכב הסעות": ילד בן שבע נהרג בתאונה בחיפה

18.9.2015 / 12:48

הילד, שחזר מתלמוד תורה, נפגע מכלי הרכב ברחוב ארלוזורוב בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר - שם נקבע מותו. הנהג הפוגע מעוכב במקום, ומחקירה ראשונית עולה כי הילד חצה את הכביש שלא במעבר חצייה

ילד בן 7 נהרג מפגיעת רכב מסחרי בתאונת דרכים בחיפה, 15 בספטמבר 2015.. ערן גילווארג
זירת התאונה/ערן גילווארג

ילד בן שבע וחצי נהרג היום (שישי) מפגיעת רכב הסעות בצומת הרחובות ארלוזורוב-הפועל בחיפה, לאחר שחזר מתלמוד תורה של חסידות גור בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לילד טיפול רפואי במקום התאונה, ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם שבעיר - שם נקבע מותו. חוקרים ממשטרת מחוז חוף הגיעו לזירה ועיכבו לחקירה את הנהג הפוגע לחקירה במקום. מחקירה ראשונית עלה כי הילד חצה את הכביש שלא במעבר חצייה.

הפראמדיקית נגה ארז ממד"א, סיפרה כי "הוא נמצא מוטל כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בילד פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמה מתקדמת ומתן תרופות, והעברנו אותו תוך כדי הטיפול במצב אנוש לבית החולים רמב"ם".

אריאל חלה, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "עברתי בצומת של רחוב גאולה ושמעתי צעקות לעזרה, הגעתי למקום וראיתי ילד לכוד מתחת לרכב הסעות כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה וללא דופק". נתי דנה, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "אני גר כמה בניינים בסמוך למקום התאונה. הוזעקתי על ידי מוקד איחוד הצלה. ביצענו פעולות החייאה על הילד והוא מפונה לחדר הלם ברמבם במצב אנוש ולא יציב".

קריאה נוספת:
"יהודי מהגבעות לא היה מצית בית במרכז הכפר, מקום שקשה לברוח ממנו"
ממשיכה את ההתבצרות: הונגריה החלה לבנות גדר גם בגבול קרואטיה
בזמן פעולה של "הצופים": בן 17 נפצע בינוני מפיצוץ גזייה

ילד בן 7 נהרג מפגיעת רכב מסחרי בתאונת דרכים בחיפה, 15 בספטמבר 2015.. ערן גילווארג
זירת התאונה/ערן גילווארג

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי מ-2013 ועד היום נהרגו בתאונות דרכים 110 ילדים, 30 מהם מתחילת השנה. בנוסף, משנת 2008 נהרגו שבעה ילדים מפגיעה של רכב הסעות. ברוב המקרים (כ-73%) הנפגעים היו בנים. כמו כן, עיקר הנפגעים הם בני נוער בני 17-15 (36%) ותינוקות ופעוטות עד גיל ארבע (33%). כ-63% מכלל הנפגעים השתייכו למגזר הערבי.

אורלי סילבינגר מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה: "מתחילת 2015 נהרגו כתוצאה מתאונות דרכים 30 ילדים ובני נוער, כולל המקרה של היום. זהו מספר מזעזע - כמספר התלמידים בכיתת לימוד. חשוב להזכיר להורים לפני יום הכיפורים כי האחריות על הילדים היא שלנו. ילדים עד גיל תשע לא יחצו את הכביש לבדם, אלא עם מבוגר ובהשגחתו, וגם אז כשהמבוגר אוחז ביד הילד כשהם חוצים בהתאם לכללי הבטיחות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ילד בן 7 נהרג מפגיעת רכב מסחרי בתאונת דרכים בחיפה, 15 בספטמבר 2015.. ערן גילווארג
זירת התאונה/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully