וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאמו נרצחה מול עיניו: מה יעלה בגורל הילד בן החמש?

בדירה ברחוב רוטשילד בפתח תקווה נמצאה גופת אישה, שגרונה שוסף בידי בן זוגה - כשבנה נוכח בחדר. כשהגיעו השוטרים למקום, הם ראו אותו שוכב לצדה, מוקפים בשלולית דם. השכנים טוענים לעבר אלים בבית, הרשויות מכחישות שידעו, ובין הגרסאות עומד ילד עם טראומה ועתיד לא ברור

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

שעות לאחר שהיה עד הבוקר (שישי) לרצח אמו בדירתם בפתח תקווה, נלקח ילדה בן החמש של המנוחה, אירינה בונגרט, לשיחה עם חוקרי ילדים בתחנת המשטרה בעיר. משירותי הרווחה בעירייה נמסר כי עובדת סוציאלית מלווה אותו מאז שאמו נרצחה לפי החשד על ידי בן זוגה. הוא צפוי לעבור בהמשך לידי בני המשפחה. בני הזוג והילד אינם מוכרים לשירותי הרווחה. מעצרו של החשוד ברצח, קסימוב זאב גבריאל הוארך בעשרה ימים.

על אף שלא היו מוכרים לרשויות, טוענת ט', שכנה של בני הזוג, כי באזור מגוריהם נפוצה שמועה כי הגבר נהג להכות את אשתו. בשיחה עם וואלה! NEWS אמרה כי במשטרה ידעו על כך ולא עשו דבר.

"ניידות היו מגיעות בעקבות פניות של השכנים, כולם שמעו את הצעקות. אני לא גרה באותו בניין - ועדיין, אי אפשר היה שלא לשמוע את הזעקות שלה. המשטרה הייתה מגיעה אבל לא טרחה לקחת את הבעל, ואז היום אני מגלה שהיא נרצחה", אמרה. עם זאת, במשטרה וברשויות הרווחה מכחישים שהתקבלה תלונה על אלימות במשפחה.

לקריאה נוספת:
צעיר שנאשם בסדרת מעשים מגונים שוחרר - כי הוכח ש"נתקף אפילפסיה"
"השליך את זוגתו מרכב נוסע וגרם למותה - כי סטרה לו בפומבי"
500 איש מתאבדים בישראל מדי שנה – אך השרים מתעלמים

אירינה בונגרט שנרצחה בפתח תקווה על ידי בן זוגה, ספטמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
בונגרט ובנה/צילום מסך, פייסבוק
"המשטרה הייתה מגיעה אבל לא טרחה לקחת את הבעל"

גבריאל, בן 37, התקשר הבוקר למוקד 100 של המשטרה ואמר כי רצח את אשתו, עולה מברית המועצות לשעבר. שוטרי מרחב שרון, בפיקודו של תת-ניצב קובי שבתאי שהגיעו לדירה ברחוב רוטשילד בעיר מצאו את גופתה של בונגרט, כבת 30, כשעליה סימני אלימות בפלג גופה העליון, ולצדה ילדה בן החמש מנישואים קודמים - שוכב לצדה בשלולית דם, כשגרונה משוסף ובנה ממרר בבכי. פרמדיקים של מגן דוד אדום קבעו את מותה במקום. לפי החשד, גבריאל שיסף את גרונה של בונגרט לעיני הילד. חוקרים ממשטרת פתח תקווה, בפיקודו של סגן ניצב טל פיקרביץ', חוקרים את נסיבות הרצח.

"החשוד היה תחת השפעת אלכוהול ואינו זוכר את המקרה", מסר עורך דינו של גבריאל, אבי כהן, מטעם הסניגוריה הציבורית. "בנוסף, על גופו של החשוד יש חבלות. למרות זאת המשטרה לא ביצעה בדיקה רפואית ובדיקת אלכוהול. לבקשתנו הורה בית המשפט למשטרה לבצע את הבדיקות".

(עדכון ראשון: 15:13)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גבר מפתח תקווה חשוד ששיסף את גרונה של אשתו לעיני ילדה בן החמש, ספטמבר 2015. אבי כהן
בני הזוג אינם מוכרים לשירותי הרווחה. הכניסה לבניין שבו אירע הרצח, הבוקר/אבי כהן
אישה נרצחה בידי בעלה בפתח תקווה. מד"א
הילד צפוי לעבור לידי בני המשפחה. ניידת בדרך לדירה שבה אירע הרצח, הבוקר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully