וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השליך את זוגתו מרכב נוסע וגרם למותה - כי סטרה לו בפומבי"

11.9.2015 / 12:35

מאז נמצאה גופתה של באהיה מאנע בת ה-20 מוטלת על כביש 4 ליד ניצנים, בדקו החוקרים כמה גרסאות, בהן גם חשד לפגע וברח. התעלומה הגיעה לסיומה עם הגשת כתבי אישום נגד בן זוגה וחברו בגין גרימת מותה

צילום מסך

תעלומת הרצח של באהיה מאנע בת ה-20 מבאר שבע הגיעה היום (שישי) לסיומה עם הגשת כתבי אישום נגד שני חשודים בגין גרימת מותה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. גופתה של מאנע נמצאה מוטלת בסמוך לצומת ניצנים בכביש 4 בחודש שעבר, ותחילה נבדקו כיווני חקירה שונים, שבהם תאונת פגע וברח או רצח על כבוד המשפחה. לבסוף, בתום החקירה נקבע כי בן זוגה של מאנע וחבריו הם שגרמו למותה על ידי כך שהיכו אותה במהלך נסיעה מבילוי בבת ים חזרה לביתם, והשליכו אותה מהרכב.

ב-15 באוגוסט בשעה 3:00 לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה על גופת אישה מוטלת על הכביש. בוחני התנועה ומעבדת זיהוי פלילי שהגיעו למקום החלו לבדוק אפשרות לתאונת פגע וברח. ואולם, עם התפתחות החקירה, התחזקה הסברה במשטרה כי לא מדובר בתאונת דרכים. משטרת מרחב לכיש הטילה את החקירה על ימ"ר לכיש בפיקודו של סגן-ניצב יגאל קלימיאן שניסו לברר מה הוביל למותה של מאנע. ימים ספורים לאחר המקרה נעצר בן זוגה של מאנע בשנה וחצי האחרונות, תושב שגב בשלום בשנות ה-20 לחייו.

"מבחינה עובדתית האירוע התחיל במסווה של תאונת פגע וברח לכל דבר ועניין", סיפר מפקד משטרת מרחב לכיש ניצב משנה אלי כזרי. "ואולם, במהרה הבנו כי מדובר במשהו אחר ולא הרפנו עד לבירור הנסיבות במלואן".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: גבר מפתח תקווה שיסף את גרונה של זוגתו לעיני בנה
ירי לעבר בי"ס אורט בנצרת: מאבטח ועובד מנהלה נפצעו בינוני
גורם אמריקני: דאעש הקים יחידה מיוחדת לייצור נשק כימי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת החשודים שינו את גרסאותיהם פעמים רבות. באהיה מאנע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחקירתו מסר החשוד גרסאות סותרות. תחילה, הוא סיפר כי הוא ומאנע יצאו לבלות בבת ים יחד עם חברים נוספים, ובמהלך הערב מאנע ברחה ונעלמה. גרסה זו הופרכה במהירות על ידי החוקרים. בעל הרכב, שגם נהג בו בעת האירוע, תושב שגב שלום אף הוא, נעצר גם כן וסיפר גרסה אחרת למאורעות הערב. לדבריו, בנסיעה חזרה מהבילוי בבת ים, הוא שמע את דלת הרכב נפתחת – ומאנע קפצה ללא סיבה.

החוקרים המשיכו לבדוק את הגרסאות ועצרו חשוד נוסף, שלישי במספר, שגם ישב בכלי הרכב בעת האירוע. הוא סיפר שישן במהלך הנסיעה ולכן לא ראה דבר. השלושה המשיכו לשנות את גרסאותיהם לעיתים תכופות.

עם השלמת איסוף העדויות והראיות, הצליחו לבסוף החוקרים להרכיב את התמונה המלאה. לפי פרטי כתב האישום, שלושת החשודים ומאנע יצאו לבלות בפאב בבת ים, שם התפתח ויכוח בין מאנע לבין בן זוגה. במהלך הוויכוח, סטרה מאנע לבן זוגה בפומבי, ובתגובה הוא היכה אותה ודחף אותה. במהלך הנסיעה לביתם המשיך בן הזוג להכות את מאנע עד שלבסוף השליך אותה מחוץ לרכב – מה שגרם למותה.

במהלך הנסיעה, עצרו השלושה את הרכב בצד הדרך לבדוק את שאירע, אך כשהבינו שמאנע כבר אינה בין החיים הם נמלטו מהזירה יחד עם מכשיר הטלפון שלה. זאת, לא לפני שהפרידו את כרטיס ה"סים" מהמכשיר והשליכו אותו יחד עם פרטי לבוש נוספים בצומת יד מרדכי. השלושה נאשמים שתיאמו גרסאות במהלך דרכם חזרה לביתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חשד לפגע וברח בכביש 4, ליד צומת ניצנים  15 באוגוסט 2015. מד"א
"מדובר בחקירה יסודית ומקיפה". המקום שבו נמצאה מאנע/מד"א

עם ביסוס פרטי המקרה, התאפשר לפרקליטות מחוז דרום להגיש את כתב האישום נגד שניים מהחשודים. כתב האישום החמור יותר הוגש נגד בן הזוג, לו מיוחס גרימת מותה של מאנע ושיבוש הליכי חקירה. "הגשת כתבי האישום מתאפשרת הודות לנחישות החוקרים שטיפלו בתיק", ציין נצ"ב כזרי, "מדובר בימים ולילות של חקירה יסודית ומקיפה אשר במהלכה הושקעו משאבים ומאמצים רבים כדי להגיע לחקר האמת ולהעמיד לדין את המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully