וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת: גופת הצעירה בכביש 4 - רצח על כבוד המשפחה?

18.8.2015 / 0:30

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות מותה הטרגי של בהייה מנאע, בת ה-22 שגופתה נמצאה בלילה שבין שישי לשבת בסמוך לצומת ניצנים. אביה לוואלה! NEWS: "רוצה לדעת מי פגע בילדה"

מד"א

נמשכת חקירת נסיבות מותה של הצעירה בהייה מנאע בת ה-22, שגופתה נמצאה מוטלת בסמוך לצומת ניצנים בכביש 4 בלילה שבין שישי לשבת. לאחר שתחילה נחשד שמנאע נדרסה למוות בתאונת פגע וברח, ובהמשך נחשד שהיא נרצחה בכוונה תחילה, לוואלה! NEWS נודע אמש (שני) כי המשטרה בודקת אם מדובר ברצח על כבוד המשפחה.

עוד באותו נושא:
חשד לפגע וברח: גופת צעירה בת 20 נמצאה בכביש 4
המשטרה בודקת חשד לרצח הצעירה שנמצאה מתה בכביש 4

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ילדה מקסימה, טובה ורגישה". מנאע/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופתה של מנאע נמצאה בסמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר. כוח משטרה של משטרת אשקלון הוקפץ למקום יחד עם אנשי מגן דוד אדום, שקבעו במקום את מותה של הצעירה, תושבת העיר באר שבע. מיד לאחר מציאת הגופה, כשעוד חשבו במשטרה שמדובר בתאונת פגע וברח, נעצר צעיר מאשקלון. בחקירתו הוא קשר את עצמו לתאונת דרכים כלשהי ובכלי רכבו התגלתה מכת פח המעידה על פגיעה כלשהי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חשד לפגע וברח בכביש 4, ליד צומת ניצנים  15 באוגוסט 2015. מד"א
המקום שבו נמצאה הגופה/מד"א

ואולם, לפי שעה, במשטרה אין טרם נקבע חד משמעית מה הוביל למוות הטרגי. "אני לא יודע מתי היא יצאה ומה קרה שם", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS אביה של מנאע, קלמאן. האב, המתגורר בנפרד מהאם, סיפר כי אחרי שנמצאה הגופה, שאר ילדיו עברו להתגורר עמו, גם כן בבאר שבע. "לא ידעתי איפה הם (הילדים, י"י) מסתובבים. אני לא גר שם (בבית שבו התגוררו עם אמם, י"י) כבר שלוש שנים. עכשיו, לאחר המקרה, הילדים באו לגור איתי. אני רוצה לדעת מי פגע בילדה, אני לא יודע מי החברים שלהם. הייתי מסביר לה שלא כדאי לצאת עד מאוחר, היא ילדה מקסימה, טובה ורגישה. לא יודע איך זה קרה".

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully