וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר שנאשם בסדרת מעשים מגונים שוחרר - כי הוכח ש"נתקף אפילפסיה"

10.9.2015 / 20:42

חרדי בן 25 מירושלים, שנאשם כי ניסה לבצע מעשה מגונה בשלוש נשים ולתקוף גבר אחד, טען כי נוצר לו "חור שחור" וכי הוא פעל ללא שליטה בגלל התקף אפילפסיה. הוא שוחרר עקב דוח נוירולוגי שאישש את הטענות

חרדי חרדים פשקווילים בשכונה מאה שערים. ShutterStock
טוען כי פעל ללא שליטה. שכונת מאה שערים/ShutterStock

צעיר חרדי בן 25 מירושלים, שנאשם בסדרת מעשים מגונים ברחוב מלכי ישראל בעיר, שוחרר היום (חמישי) בצעד נדיר למעצר בית משום שהפרקליטות שוכנעה כי הוא פעל בעת שהיה ב"התקף אפילפסיה קשה". עורך הדין שלו, עדי כרמלי, טען כי נוצר לו "חור שחור" וכי הוא פעל ללא שליטה. על פי כתב האישום, הצעיר ניסה לבצע מעשה מגונה בשלוש נשים ואף תקף גבר אחד במברג לפני כחודש.

על פי כתב האישום, הצעיר עקב אחר צעירה שחמקה ממנו בשכונת מאה שערים ואף נכנס עמה לבניין מגורים ותפס את חצאיתה בניסיון לתקוף אותה, אלא שהיא הצליחה להימלט. דקות אחדות לאחר מכן, נכנסה צעירה נוספת לבניין באותו הרחוב. הוא שאל אותה אם יש לה כסף, וכשזו השיבה בשלילה הוא אמר לה כי הוא עצמו ייתן לה כסף. היא ניסתה לברוח, אולם הוא השיג אותה ודחף אותה. לאחר מכן החלה לצעוק, ומבהלה רץ החשוד לאחד הדירות בבניין, שלא הייתה נעולה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
גורם ביטחוני: "מאות חיילים איראנים פועלים לצד אסד בסוריה"
הותר לפרסום: זהו האזרח האוקראיני שנחשד כ"אנס מהקריות"
פריצת דרך בחקר האבולוציה: התגלה מין חדש של אדם קדמון

עו"ד עדי כרמלי. באדיבות המצולמים
"חוות דעת של מומחה תוביל לזיכוי". עו"ד כרמלי/באדיבות המצולמים

בשלב זה, הגיעה למקום בעלת הדירה והבחינה כי דלת ביתה נעולה וכי הצעיר נמצא בדירתה. כאשר שאלה אותו מי הוא, הוא לא השיב אלא ניסה לבצע בה מעשים מגונים. האחרונה צעקה, נמלטה מהמקום והזעיקה את בעלה. כאשר הגיע, דרש מהצעיר לצאת מביתו, אולם בתגובה הוא הכה אותו באגרופים ובמברג.

הצעיר נכלא והפרקליטות ביקשה תחילה מעצר עד תום ההליכים. עם זאת, הדוח הנוירולוגי הוכיח כי הוא פעל ללא שליטה. "חוק העונשין קובע סייגים לאחריות פלילית של נאשם, אדם הסובל ממחלה מוכחת שבגללה או מחמת טיפול לקוי בה פעל בהיעדר רצייה לא אמור לעמוד לדין", מסר עו"ד כרמלי בתגובה. "אני שמח מאוד על החלטת השחרור של מרשי ומאמין כי בהמשך, כשנציג חוות דעת מומחה, היא תוביל לזיכויו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully