וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: זהו האזרח האוקראיני שנחשד כ"אנס מהקריות"

10.9.2015 / 15:05

דניס טרטיאקוב הוא האזרח האוקראיני שנעצר בחשד לביצוע אונס ושלושה ניסיונות אונס. טרטיאקוב נעצר בסוף השבוע האחרון, כשאחת המתלוננות נגדו זיהתה את הליכתו ברחוב. די-אן-איי שנמצא באחת הזירות תאם לשלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרטיאקוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר היום (חמישי) לפרסם כי דניס טרטיאקוב הוא האזרח האוקראיני שנעצר בחשד לביצוע אונס ושני ניסיונות אונס באזור הצפון. טרטיאקוב נעצר בסוף השבוע, כאשר המתלוננת בת ה-17 מקריית ים התארחה בדירת חברתה בקריית ביאליק והליכתו של החשוד ברחוב הזכירה לה את הליכתו של הגבר שאנס אותה. היא הזעיקה את השוטרים, שהצליחו לשים ידם עליו.

בחקירת המשטרה נמצא כי הדי-אן-איי של טרטיאקוב זהה לדגימת הדי-אן-איי מזירת האונס של המתלוננת בקריית ים. החשוד בן ה-26 מכחיש את החשדות המיוחסים לו.

לקריאה נוספת:
זיהוי סופי: די-אן-איי החשוד באונס מהקריות תואם לזה שבזירה
"האנס מהקריות" נתפס אחרי שהנאנסת זיהתה אותו ברחוב במקרה

לפי עדותה של בת 16 מקריית מוצקין, היא נסעה במטרונית וכשירדה בתחנה שסמוכה לביתה, החשוד ירד אף הוא והחל לעקוב אחריה. הוא נכנס איתה למעלית בבניין מגוריה ושם ניסה לאנוס אותה. אלא שהיא התנגדה וצעקה, ובכך הצליחה להבריח אותו. עם זאת, כך לפי החשד, הוא לא נרתע די והחליט לתקוף שוב. כעבור שעה וחצי הוא תפס נערה בת 17 שהייתה בשדרות ירושלים בקריית ים, גרר אותה למקום מבודד ואנס אותה תוך שהוא גם דוקר אותה בסכין.

שתי הנערות התלוננו נגד החשוד. החוקרים הפיצו את הקלסתרון שלו והמשטרה תרה אחריו, אולם ללא הועיל. רק ביום שישי, כאמור, אירעה ההתפתחות המפתיעה כשלפנות בוקר התקשרה למוקד 100 אחת הצעירות שהותקפו בתחילת השנה ואמרה כי ראתה במקרה את החשוד שאנס אותה בזמן שטיילה ברחוב עם חברתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully