וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האנס מהקריות" נתפס אחרי שהנאנסת זיהתה אותו ברחוב במקרה

5.9.2015 / 10:09

נערה בת 17 התקשרה למוקד 100 לפנות בוקר ואמרה שמי שאנס אותה לפני כשמונה חודשים בקריית ים מסתובב חופשי. צוות סיור עצר את האיש, בן 26 מאוקראינה, ולקח אותו לחקירה. הוא חשוד בניסיון אונס של נערה נוספת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד שנעצר אתמול בתחנת המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרי משטרת זבולון עצרו במהלך הלילה (שבת) תייר מאוקראינה בחשד לאונס וניסיון אונס של שתי נערות לפני כמה חודשים בקריית חיים ובקריית ים. המעצר התאפשר אחרי שאמש זיהתה הנאנסת את החשוד בן ה-26 ברחוב והזעיקה את המשטרה. החשוד נלקח לחקירה ובמוצאי שבת תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

מקרי האונס אירעו על פי החשד בחודש ינואר השנה. לפי עדותה של בת 16 מקריית מוצקין, היא נסעה במטרונית וכשירדה בתחנה שסמוכה לביתה, החשוד ירד אף הוא והחל לעקוב אחריה. הוא נכנס איתה למעלית בבניין מגוריה ושם ניסה לאנוס אותה. אלא שהיא התנגדה וצעקה, ובכך הצליחה להבריח אותו. עם זאת, כך לפי החשד, הוא לא נרתע די והחליט לתקוף שוב. כעבור שעה וחצי הוא תפס נערה בת 17 שהייתה בשדרות ירושלים בקריית ים, גרר אותה למקום מבודד ואנס אותה תוך שהוא גם דוקר אותה בסכין.

עוד בוואלה! NEWS:
גרמניה: מסכימים לקבל מהגרים - ללא הגבלה
ללוחם שחיסל עשרות מחבלים יש ביקורת, וכדאי להקשיב לה
קלינטון: "לוקחת אחריות ומצטערת על פרשת המיילים"

קלסתרון האדם החשוד באונס שתי נשים בקריות. חטיבת דובר המשטרה
קלסתרון החשוד שהופץ מהמשטרה/חטיבת דובר המשטרה

שתי הנערות התלוננו נגד החשוד. החוקרים הפיצו את הקלסתרון שלו והמשטרה תרה אחריו, אולם ללא הועיל. רק אמש, כאמור אירעה ההתפתחות המפתיעה כשלפנות בוקר התקשרה למוקד 100 אחת הצעירות שהותקפו בתחילת השנה ואמרה כי ראתה במקרה את החשוד שאנס אותה בזמן שטיילה ברחוב עם חברתה. הוא נעצר על ידי צוות סיור משטרתי כשהוא בקריית ביאליק. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בקריות.

עו"ד אולג פרגין, המייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר היום כי נפגש עמו. לדבריו, החשוד מכחיש כל קשר לחשדות נגדו, וטוען כי הנערה טעתה לזהות אותו כאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully