וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי קלינטון: "לוקחת אחריות ומצטערת על פרשת המיילים"

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב התראיינה לערוץ טלוויזיה אמריקני והתנצלה שוב על הפרשה שעדיין מכה גלים. "לא הייתה הבחירה הטובה ביותר". היא ניצלה את הבמה בכדי לבקר את דונלד טראמפ: "לא ראוי לכהן כנשיא"

רויטרס

(הילרי קלינטון מכריזה על התמודדותה בבחירות)

הילרי קלינטון, המועמדת המובילה מטעם המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, התנצלה שוב אתמול (שישי) על פרשת המיילים בתוכנית בריאיון לערוץ הטלוויזיה האמריקני MSNBC. "אני לוקחת אחריות, זאת לא הייתה הבחירה הטובה ביותר. היו צריכים להיות לי שני חשבונות, אחד לצרכים אישיים והאחר לצרכי עבודה. לא חשבתי הרבה על הנושא כשנכנסתי לתפקיד. הייתה יותר מדי עבודה", אמרה קלינטון.

עם זאת, קלינטון לא התנצלה על עצם השימוש במייל הפרטי שלה בעת שכיהנה כשרת החוץ של המדינה, משום שלטענתה הדבר לא נחשב לבעייתי בזמנו: "בממשל ידעו שאני משתמשת במייל פרטי".

קריאה נוספת:
המייל ה"סודי" של קלינטון שניסה לפתור את משבר הגפילטע פיש
לקלינטון וטראמפ יש יותר ממיליון משתמשי טוויטר מזויפים
קלינטון ממשיכה להתרסק בסקרים: רק 7% יתרון על סנדרס באייווה

מדובר בריאיון השלישי שסיפקה קלינטון לטלווזיה הארצית בארצות הבית מאז הודיעה על השתתפותה בבחירות לנשיאות. כמו כן, מדובר בהתנצלות הראשונה שנתנה קלינטון בטלוויזיה הארצית.

הילרי קלינטון – וושינגטון, 22 באפריל 2015. GettyImages
לוקחת אחריות על הפרשה. הילרי קלינטון/GettyImages

פרשת המיילים התפרסמה בתחילת השנה, ובמסגרתה התברר שקלינטון השתמשה בחשבונה הדואר האלקטורני הפרטי בעת שכיהנה כשרת החוץ של המדינה. היא מצדה טענה כי תיבת הדואר האלקטרוני שלה לא הכילה שום מידע שנחשב למסווג בזמנו. לאחרונה, מחלקת המדינה האמריקנית פרסמה באתר האינטרנט שלה כ-7,000 תכתובות מהמייל הפרטי של קלינטון מימיה כשרת החוץ של ארצות הברית. כ-150 מיילים צונזרו מכיוון שהם מכילים מידע מסווג - אך הם לא סווגו ככאלה בעת שליחתם.

קלינטון התייחסה בריאיון האמור גם למועמד המוביל מטעם המפלגה הרפובליקנית - דונלד טראמפ, והבהירה כי לטעמה "הוא אינו ראוי לכהן כנשיא ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully