וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג שיכור עשה תאונה - חברו נהרג; נוסעי הרכב נמלטו

צעיר בן 24 נפצע אנושות בשדרות בן צבי בירושלים ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, שם נקבע מותו. במשטרה בודקים אם ההרוג היה הולך רגל או נוסע ברכב. הנהג שנעצר בחשד לנהיגה בשכרות התעמת עם השוטרים. שניים מהנוסעים נמלטו

מד"א

צעיר בן 24 נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים בשדרות בן צבי שבירושלים. בתחילה הוגדר מצבו אנוש והוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם שבעיר, אולם שם נקבע מותו. נהג הרכב נעצר בחשד לנהיגה בשכרות ולטענת המשטרה הוא אף התעמת עם השוטרים. לצד השניים היו עוד שני נוסעים, שנמלטו מהמקום וחשודים בהפקרה. עם זאת, במשטרה טרם יודעים בוודאות אם ההרוג היה הולך רגל או נוסע ברכב. המשטרה מבצעת סריקות אחר הנמלטים ובוחני אגף התנועה פתחו בחקירה.

פרמדיק מגן דוד אדום איל בן עטר, שהוזעק למקום התאונה, סיפר: "בשעה 04:00 לפנות בוקר שלחו אותנו לפצוע בשדרות בן צבי. מצאנו פצוע בשנות ה-20 לחייו שרוע על הכביש. הפנים שלו היו מרוטשות לחלוטין. ביצענו בו פעולות החייאה במשך 40 דקות, אולם בדרך לבית החולים, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם, מצבו הידרדר".

הוא הוסיף כי לפי שעה לא ידוע אם זה היה הולך רגל או נוסע ברכב. "הייתה שם המולה מטורפת. הוא נפצע באורח קשה והרכב היה מכוסח לחלוטין, כל הצד שלו היה מעוך", אמר.

לקריאה נוספת:
הממשלה תאשר היום את מתווה הגז, נתניהו כבר עם הפנים לכנסת
מהבוקר: הסדרי תנועה חדשים בתל אביב בשל עבודות הרכבת הקלה
תיעוד: אלמונים מציתים את תחנת הדלק בשומרון

חשד לפגע וברח בכביש 4, ליד צומת ניצנים  15 באוגוסט 2015. מד"א
האזור שבו נמצאה גופת הצעירה. צומת ניצנים, אתמול/מד"א

אתמול בלילה נמצאה על כביש 4 באזור צומת ניצנים גופת צעירה בת 20 שככל הנראה הייתה מעורבת בתאונת דרכים. מותה של האישה, תושבת באר שבע, נקבע במקום. זמן קצר לאחר מכן נעצר תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח. בחקירתו הוא קשר את עצמו לתאונת דרכים כלשהי ובכלי רכבו התגלתה מכת פח המעידה על פגיעה כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully